Zeleznice u Nemackoj

Zanimljivosti sa inostranih železničkih uprava, vaši putopisi,...

Zeleznice u Nemackoj

Postby Nik93 » 10. 02. 2016. 9:52 GMT +0000

Pozdrav svima,
Da li ima neko ko moze da mi kaze nesto vise o zeleznicama u Nemackoj,konkretno posao masinovodje u toj zemlji.
Npr. radno vreme,tezina posla,odgovornost,plata...Svaka informacija bi mi dobro dosla.
Hvala unapred
Nik93
Slepi putnik
 
Posts: 2
Joined: 05. 03. 2013. 23:12 GMT +0000

Re: Zeleznice u Nemackoj

Postby ZVONE 441 » 12. 02. 2016. 1:03 GMT +0000

Nik93 wrote:Pozdrav svima,
Da li ima neko ko moze da mi kaze nesto vise o zeleznicama u Nemackoj,konkretno posao masinovodje u toj zemlji.
Npr. radno vreme,tezina posla,odgovornost,plata...Svaka informacija bi mi dobro dosla.
Hvala unapred

pa evo ja da ti kažem da je sve bolje....u nemačkoj se san o mašinovođi ko tamo živi može da mu se ostvari,ali naravno moraš imat 1 zdravstvenu grupu..i na vreme konkurisat...i bole gazdu uvo u kojoj si partiji politika gazdu neinteresuje nego samo arbajt...ali i lokfyrer ima da radi kako treba...beneficije nema u nemačkoj...bruto plata početna je 2200 eur..do 3500..pa posle već kako ide povišica neznam baš dobro,ali sam čuo da financamt(poreska)lupa mašinovođama tamo porez, ovi koji su u jačim privatnim teretnim kompanijama imaju jak bruto,puno radnih sati...tako da sve je tamo bolje....
VETERNIK........ 441 ZAKON ZA SVA VREMENA!!!!!!!!!!!!!!!!!
User avatar
ZVONE 441
Ložač
 
Posts: 398
Joined: 27. 03. 2008. 18:40 GMT +0000

Re: Zeleznice u Nemackoj

Postby ljubo » 01. 03. 2016. 1:01 GMT +0000

Halo Zvone,
odakle su ti podaci?
mesecna bruto zarada je oko 2700 Euro, sta znaci oko 1700 do 1800 neto.
mesecna dodataka oko 300 Euro, zavisino koliko je nocni rad ili nedelja/praznik.
nedeljno rado vreme je 39 sati, zavisno da li radis za putnicki ili kargo prevoz. (Drugar radi za kargo proslu godinu je zavrsio sa 600h prekovremenskog...)
godisni odmor je 29 dana
dodatna plata u novembru je pola bruto zarade

To su od prilike podatke. Neto zarada moze da zavisi od statusa; ozenjen, razveden, samac, sa ili bez dece i mnogih drugih efekata.

Privatnici placaju od prilike 30% manje od DB-a.

pozz
ljubo
Über-Mašinovođa
 
Posts: 1212
Joined: 29. 11. 2006. 17:17 GMT +0000
Location: minhen/negotin

Re: Zeleznice u Nemackoj

Postby ZVONE 441 » 04. 03. 2016. 1:45 GMT +0000

ljubo wrote:Halo Zvone,
odakle su ti podaci?
mesecna bruto zarada je oko 2700 Euro, sta znaci oko 1700 do 1800 neto.
mesecna dodataka oko 300 Euro, zavisino koliko je nocni rad ili nedelja/praznik.
nedeljno rado vreme je 39 sati, zavisno da li radis za putnicki ili kargo prevoz. (Drugar radi za kargo proslu godinu je zavrsio sa 600h prekovremenskog...)
godisni odmor je 29 dana
dodatna plata u novembru je pola bruto zarade

To su od prilike podatke. Neto zarada moze da zavisi od statusa; ozenjen, razveden, samac, sa ili bez dece i mnogih drugih efekata.

Privatnici placaju od prilike 30% manje od DB-a.

pozz



Pozdrav ljubo.
svojim očima sam pročitao tamo neka i škola i firma školuje mašinovođe 9 meseci i zapošljava,al neznam još nemački dobro ja učim ga sad pa nemogu razumit šta je sve pisalo,piše ab ca 2200eur bis 3500 bruto i bei 40 Std/Woche Arbeitszeit. a baš me zanima koliki su turnusi u nemačkoj kako ide 12/48 ili kraći koliko puta nedeljo se vozi,a koliko slobodnih dana nedeljno.kolika je norma upravljanja lokomotivom,i koloko mora se pauzirat izmedju 2 voznje.
VETERNIK........ 441 ZAKON ZA SVA VREMENA!!!!!!!!!!!!!!!!!
User avatar
ZVONE 441
Ložač
 
Posts: 398
Joined: 27. 03. 2008. 18:40 GMT +0000

Re: Zeleznice u Nemackoj

Postby ljubo » 05. 03. 2016. 22:14 GMT +0000

ab ca 2200eur bis 3500 bruto i bei 40 Std/Woche Arbeitszeit. >>> moguce. Pre racunaj da si blize bruto od 2200 nego 3500...
Ipak zavisi od poslodavca.
Radno vreme jeste 40 sati/nedeljno.

koliki su turnusi u nemačkoj?
Zavisi za koga radis. Drug radi u DB Cargo. Njemu se znaju radna dana za celu godinu. Radno vreme zna 3 dana u napred. Kako tacno radi taj dan zavisi od kasnjenja voza.
Turnus zavisi od poznavanja pruge. Moze biti; Minhen-Wirzburg i nazad, Minhen-Stutgart i nazad rezi u ICE. itd, itd. U glavnom nema spavanje u hotelu.
Kod privatnika citam da su MV po 7 dana na putu. Na primer od Brenera do Kelna i nazad. Njihov Turnus tacno ne znam.

kolika je norma upravljanja lokomotivom,i koloko mora se pauzirat izmedju 2 voznje
Pauza izmedu smene jeste minimalno 11 sati. Upravljanja loksom max 5:30.
To vazi za DB Cargo. Kako privatnici rade, ne znam.
Ljubo
ljubo
Über-Mašinovođa
 
Posts: 1212
Joined: 29. 11. 2006. 17:17 GMT +0000
Location: minhen/negotin

Re: Zeleznice u Nemackoj

Postby ZVONE 441 » 09. 03. 2016. 2:06 GMT +0000

ljubo wrote:ab ca 2200eur bis 3500 bruto i bei 40 Std/Woche Arbeitszeit. >>> moguce. Pre racunaj da si blize bruto od 2200 nego 3500...
Ipak zavisi od poslodavca.
Radno vreme jeste 40 sati/nedeljno.

koliki su turnusi u nemačkoj?
Zavisi za koga radis. Drug radi u DB Cargo. Njemu se znaju radna dana za celu godinu. Radno vreme zna 3 dana u napred. Kako tacno radi taj dan zavisi od kasnjenja voza.
Turnus zavisi od poznavanja pruge. Moze biti; Minhen-Wirzburg i nazad, Minhen-Stutgart i nazad rezi u ICE. itd, itd. U glavnom nema spavanje u hotelu.
Kod privatnika citam da su MV po 7 dana na putu. Na primer od Brenera do Kelna i nazad. Njihov Turnus tacno ne znam.

kolika je norma upravljanja lokomotivom,i koloko mora se pauzirat izmedju 2 voznje
Pauza izmedu smene jeste minimalno 11 sati. Upravljanja loksom max 5:30.
To vazi za DB Cargo. Kako privatnici rade, ne znam.
Ljubo



Hvala Ljubo na odgovoru.baš me zanimalo tamo kakvi su turnusi.često sam u Stuttgartu i Böblingen,putovo sam vozom 2010 za svajcarsku iz Böblingen i nazad.oduševilo me putovanje IC extra.tačno.udobno.ima lagani vožnji to me iznenadilo kroz ona brda i 125 najveća brzina pokazalo na ekranu kompjutera voza....super sve u svemu.
VETERNIK........ 441 ZAKON ZA SVA VREMENA!!!!!!!!!!!!!!!!!
User avatar
ZVONE 441
Ložač
 
Posts: 398
Joined: 27. 03. 2008. 18:40 GMT +0000

Re: Zeleznice u Nemackoj

Postby buca ho » 09. 03. 2016. 9:10 GMT +0000

Mislim da nisu lagane vožnje već redova brzina zbog poluprečnika krivina kroz Alpe!
buca ho
Mašinovođa
 
Posts: 529
Joined: 21. 09. 2006. 9:01 GMT +0000


Return to Sa tuđih pruga...

Who is online

Users browsing this forum: No registered users