Red vožnje 2017/2018

Kritike i pohvale, "avanture" i putopisi sa domaćih pruga...

Re: Red vožnje 2017/2018

Postby rasha » 20. 09. 2017. 14:56 GMT +0000

Davor wrote:
rasha wrote:Šta se dešava oko glavne/prokopa? Pričalo se da je jedna od varijanti da se sve prebaci na prokop od decembra.

Pričalo se pod uslovom da se završe pristupne saobraćajnice i rampa za utovar automobila.
Još u junu sam na FB pisao da mislim da stara stanica "broji sitno".


Rampa je predviđena u Zemunu.
User avatar
rasha
Über-Mašinovođa
 
Posts: 4934
Joined: 18. 08. 2009. 21:31 GMT +0000
Location: Beograd

Re: Red vožnje 2017/2018

Postby SV 410 » 20. 09. 2017. 15:40 GMT +0000

rasha wrote:Šta se dešava oko glavne/prokopa? Pričalo se da je jedna od varijanti da se sve prebaci na prokop od decembra.

Glavna železnička stanica ostaje i za red vožnje 2017/18. Kako je planirano sa 31.12.2018. glavna prestaje sa radom.
moderator za salonska kola
User avatar
SV 410
Moderator
 
Posts: 677
Joined: 18. 09. 2006. 21:49 GMT +0000
Location: Beograd

Re: Red vožnje 2017/2018

Postby rasha » 20. 09. 2017. 16:21 GMT +0000

SV 410 wrote:
rasha wrote:Šta se dešava oko glavne/prokopa? Pričalo se da je jedna od varijanti da se sve prebaci na prokop od decembra.

Glavna železnička stanica ostaje i za red vožnje 2017/18. Kako je planirano sa 31.12.2018. glavna prestaje sa radom.


Šta će biti sa teretnima oko Kalemegdana?
User avatar
rasha
Über-Mašinovođa
 
Posts: 4934
Joined: 18. 08. 2009. 21:31 GMT +0000
Location: Beograd

Re: Red vožnje 2017/2018

Postby shuca » 21. 09. 2017. 12:33 GMT +0000

rasha wrote:Šta će biti sa teretnima oko Kalemegdana?


Samo dva odgovora imas.
1-Na silu ce krenuti teretni ispod Vuka.
2-Napraviti KONACNO most kod Vince,od Panceva ka Jajinci-Beli potok..

Kako za varijantu 2, treba minimum 2-3 godine izgradnje, verovatnija je "setnja" kerozina, azota,
itd. ispod centra grada.. *neznam* Barem se meni matorom tako cini.. *matori*

Zna li neko sta je zapelo sa Vincanskim mostom ???
User avatar
shuca
Über-Mašinovođa
 
Posts: 2250
Joined: 25. 11. 2006. 16:34 GMT +0000
Location: bgd

Re: Red vožnje 2017/2018

Postby SV 410 » 21. 09. 2017. 13:18 GMT +0000

Ima i treći odgovor, koji je u ovom trenutku najverovatniji.
Pančevo - Orlovat - Novi Sad, za sve što ne može "ispod" Vuka.
Vinčanski most i pruga su investicija koja će da sačeka bolja vremena.
moderator za salonska kola
User avatar
SV 410
Moderator
 
Posts: 677
Joined: 18. 09. 2006. 21:49 GMT +0000
Location: Beograd

Re: Red vožnje 2017/2018

Postby rasha » 21. 09. 2017. 13:20 GMT +0000

shuca wrote:
rasha wrote:Šta će biti sa teretnima oko Kalemegdana?


Samo dva odgovora imas.
1-Na silu ce krenuti teretni ispod Vuka.
2-Napraviti KONACNO most kod Vince,od Panceva ka Jajinci-Beli potok..

Kako za varijantu 2, treba minimum 2-3 godine izgradnje, verovatnija je "setnja" kerozina, azota,
itd. ispod centra grada.. *neznam* Barem se meni matorom tako cini.. *matori*

Zna li neko sta je zapelo sa Vincanskim mostom ???


Šta je zapelo? Pa nikad nije ni krenulo ništa ozbiljno da se radi po tom pitanju, pa nije ni imalo šta da zapne, ni most ni pruga...A za 2-3 godine bi možda u Kini napravili, kod nas je to projekat od 5-6 godina u najboljem slučaju, a možda i 50-60...
User avatar
rasha
Über-Mašinovođa
 
Posts: 4934
Joined: 18. 08. 2009. 21:31 GMT +0000
Location: Beograd

Re: Red vožnje 2017/2018

Postby severac » 21. 09. 2017. 14:17 GMT +0000

A sto ne ide teretni saobracaj preko Vuka? Verovatno zbog opasnosti zbog tereta?
severac
Putnik 2. razred
 
Posts: 43
Joined: 09. 07. 2015. 10:56 GMT +0000

Re: Red vožnje 2017/2018

Postby rasha » 21. 09. 2017. 17:09 GMT +0000

severac wrote:A sto ne ide teretni saobracaj preko Vuka? Verovatno zbog opasnosti zbog tereta?


Ide i sad deo tereta preko Vuka. Samo vozovi sa opasnim materijama ne smeju.
User avatar
rasha
Über-Mašinovođa
 
Posts: 4934
Joined: 18. 08. 2009. 21:31 GMT +0000
Location: Beograd

Re: Red vožnje 2017/2018

Postby shuca » 21. 09. 2017. 17:37 GMT +0000

rasha wrote: Pa nikad nije ni krenulo ništa ozbiljno da se radi po tom pitanju,

Pa i nije bas tako, sinko...
Jos pre 30 godina je eksproprijisana zemlja i pre 10-tak godina , ponovo izvrsena merenja
opterecenja tla i korita Dunava. Pokazalo se da je i leva obala stabilna na 10-15 m dubine..
Desna obala ima teznju obrusavanja zemljane povrsine, ali to gradjevinski i nije neki problem.
Na oko 10m dubine su stene dovoljno jake za stabilizaciju , plus ankeri..

Ono sto se malo zna je, da su posle 1999-te, mnogobrojni pametnjakovici sa SO. Grocka,
ZAPOSELI divljom novogradnjom deo vec OTKUPLJENE trase buduce pruge i puta, i ne pokazuju
namere da uklone svoje nelegalne objekte..
Sve sami kumovi i rodjaci *psovka* tadasnjih opstinskih funkcionera...
Buduci most treba da ima dupli kolosek i 2+2 kolovoza i vazan je deo istocne obilaznice...
Neko je na Beobuildu dao tacnije planove. *hm*
User avatar
shuca
Über-Mašinovođa
 
Posts: 2250
Joined: 25. 11. 2006. 16:34 GMT +0000
Location: bgd

Re: Red vožnje 2017/2018

Postby rasha » 21. 09. 2017. 22:04 GMT +0000

shuca wrote:
rasha wrote: Pa nikad nije ni krenulo ništa ozbiljno da se radi po tom pitanju,

Pa i nije bas tako, sinko...
Jos pre 30 godina je eksproprijisana zemlja i pre 10-tak godina , ponovo izvrsena merenja
opterecenja tla i korita Dunava. Pokazalo se da je i leva obala stabilna na 10-15 m dubine..
Desna obala ima teznju obrusavanja zemljane povrsine, ali to gradjevinski i nije neki problem.
Na oko 10m dubine su stene dovoljno jake za stabilizaciju , plus ankeri..

Ono sto se malo zna je, da su posle 1999-te, mnogobrojni pametnjakovici sa SO. Grocka,
ZAPOSELI divljom novogradnjom deo vec OTKUPLJENE trase buduce pruge i puta, i ne pokazuju
namere da uklone svoje nelegalne objekte..
Sve sami kumovi i rodjaci *psovka* tadasnjih opstinskih funkcionera...
Buduci most treba da ima dupli kolosek i 2+2 kolovoza i vazan je deo istocne obilaznice...
Neko je na Beobuildu dao tacnije planove. *hm*


Pardon, ostao sam nedorečen. Pod ništa ozbiljinije sam mislio da vrlo otvoreno pričaju da nemaju ideju kako bi mogli da finansiraju izgranju obilaznice i mosta, a velika lova je u pitanju...
User avatar
rasha
Über-Mašinovođa
 
Posts: 4934
Joined: 18. 08. 2009. 21:31 GMT +0000
Location: Beograd

Re: Red vožnje 2017/2018

Postby shuca » 21. 09. 2017. 23:15 GMT +0000

To si u pravu Rasha ! VEEEELIKA je to lova..
Ono sto je pre 20-30 godina koštalo 100, sada košta 1000,ako ne i 10 000.
Možda g. SV 411 može saznati ko je izvesniji kao finansijer gradnje mosta i pristupnica.
RŽD ili Kinezi ?? I jedni i drugi imaju svoj dugoročni interes ,a naši samo "mudro" šibicare *dsm*

Uh, odosmo u debeli OT... *neznam*
User avatar
shuca
Über-Mašinovođa
 
Posts: 2250
Joined: 25. 11. 2006. 16:34 GMT +0000
Location: bgd

Re: Red vožnje 2017/2018

Postby Tanka vatra » 23. 09. 2017. 14:56 GMT +0000

Nije OT,sve je jasno - nisu samo u pitanju šibicari,nego i jajare!
Naime,kada se radio projekat drumskog mosta između Kovina i Smedereva na Dunavu,projektanti su ponudili Železnici da se most isprojektuje
i za železnički saobraćaj.Namere i predviđanja su bila jasna,ali "stručnjaci" su to glatko odbili,uz obrazloženje da taj pravac nije interesantan
za železnicu!
Tanka vatra
Slepi putnik
 
Posts: 5
Joined: 08. 01. 2016. 19:27 GMT +0000

Previous

Return to Putnički saobraćaj

Who is online

Users browsing this forum: No registered users