Page 3 of 90

PostPosted: 21. 02. 2011. 0:04 GMT +0000
by shuca

PostPosted: 23. 02. 2011. 14:10 GMT +0000
by buca ho

PostPosted: 23. 02. 2011. 16:22 GMT +0000
by buca ho

PostPosted: 24. 02. 2011. 0:29 GMT +0000
by shuca
Hvala Buco *app* ..Pa ovo je izmedju stanica Rakek i Postojna :!:
Tu negde je bila i granicna linija do 1945. izmedju kraljevine Jugoslavije i Italije!
Iz voza sam 1973 ili 4 gledao radove na izgradnji tog PRVOG PRAVOG autoputa u SFRJ.
Nisam znao da je prolaz napravljen TUNELSKOM tehnologijom *hm* bio sam uverenja sa su iskoristili postojeci viadukt prosirenjem otrvora, KAD ONO BUSILI KROZ NASIP *prof* Pametno-nema sta *app*

Evo i od mene jedne zagonetke... Sta je specificno na ovoj kursnoj tabli :?: I zasto :?:
express ist.jpg

PostPosted: 24. 02. 2011. 0:58 GMT +0000
by milanj
Pa ja bi rekao: Top?ider (Beograd) i Crveni Krst? :D

PostPosted: 24. 02. 2011. 0:59 GMT +0000
by Peregrino

PostPosted: 24. 02. 2011. 2:19 GMT +0000
by shuca
*app* Bravo momci...
Tokom radova na preuredjenju I ELEKTRIFIKACIJI glavne std BGD , skoro svi medjunarodni vozovi su imali po RV , zaustavljanje u Topcideru.
To je bilo *hm* 1968-69 ,ako dobro pamtim *neznam*
Kursna tabla je sa voza MC-CM , originalni ISTANBUL exp. koji je isao U PARU sa Hellas exp DA-AD. Uobicajeno su polazili iz BG-a oko 14-15h ka jugu.
Ova izmena ,Topcider umesto glavne, trajala je DVA RV-a, dok radovi nisu okoncani.
Za std. Crveni krst NISTA CUDNO, ja upravo vise pamtim tu stanicu ,no Nis kada su vozovi ka BG i TR u pitanju, do negde 80-ih.
:shock: Zanimljiva opaska o trasi preko Pitiona,gde su vozovi ulazili nekih 20 km u teritoriju Grcke ,na putu iz Bugarske ka Turskoj.
.Tom starom putanjom je isao i Simplon-orijent,sto se i moze videti na foto serijalu LIFE magazina :!:

PostPosted: 24. 02. 2011. 10:24 GMT +0000
by buca ho

PostPosted: 24. 02. 2011. 16:58 GMT +0000
by shuca

PostPosted: 24. 02. 2011. 18:32 GMT +0000
by Gorchi

PostPosted: 24. 02. 2011. 20:53 GMT +0000
by shuca

PostPosted: 25. 02. 2011. 15:32 GMT +0000
by shuca
Stampetov viadukt sada...
Stampet.jpg

I jos jedna nepoznata lokacija.
bdc358a163316b78_landing.jpg

Ova fotgrafija :lol: me je potpuno raspametila.... Kao da sam se vratio u staro vreme :lol: i gledam sebe...
b363bb238516ffb5_landing.jpg

PostPosted: 25. 02. 2011. 20:17 GMT +0000
by NS arhitekt

PostPosted: 25. 02. 2011. 21:25 GMT +0000
by shuca

PostPosted: 25. 02. 2011. 23:15 GMT +0000
by Mija
Vi ste stvarno neverovatni *app* Toliko poznavanje detalja... *pra*

PostPosted: 26. 02. 2011. 0:37 GMT +0000
by vladimir

PostPosted: 26. 02. 2011. 1:26 GMT +0000
by shuca

PostPosted: 26. 02. 2011. 1:49 GMT +0000
by vladimir
Nisu samo stubovi, nego i suprotna nastresnica koja je od valovitog "lima", i na kraju plocice koje su bile karakteristi;ne posto su namenski bile porucene cak iz Rumunske, koji i dan danas su u izvrsno stanje.

Evo zeleznicke stanice u Skoplju

Image

PostPosted: 27. 02. 2011. 1:40 GMT +0000
by shuca
vladimir wrote:Nisu samo stubovi, nego i suprotna nastresnica ]

Da li POTVRDJUJES da je Skopje u pitanju ???
Kada pogledam iz drugog ugla stubovi su debeli kao na predratnoj fotki *hm*
159_sk_7_1.jpg

Da to nisu bili stubovi NE kvadratnog vec PRAVOUGANOG profila *hm*
Bice da su ratna dejstva , uzrokovala neke izmene? Meni je bila kljucna odrednica,osim same nadstresnice, pojava "zamotanih" drugova u kadru :mrgreen: sto ce reci JUZNO OD VRANJA ;) ,ali ,priznajem :oops: ,bio sam zatecen pojavom Skopja u serijalu LIFE fotosa o SOExpressu , Pariz-Istanbul. *hm* Bice da foto-reportaza NIJE napravljena odjednom,jer se pojavljuju i fotografije centra Beograda, Dimitrovgrada.....

Kad vec pomenu PODNE plocice...evo ih i u Dimitrovgradu
3706581190beaa6d_largeaaa.jpg

I jos jedna iz Dimitrovgrada...Bugarska lok. (DRB br 50) ulazi u stanicu i kasnije ce preuzeti SOEx u smeru ka Sofiji.
1b4592e9b42c183c_landing.jpg

PostPosted: 27. 02. 2011. 2:36 GMT +0000
by vladimir
shuca wrote:Da li POTVRDJUJES da je Skopje u pitanju ???...

Ma ne sve je razlicito, na ovoj stanici je betonski pod, sada gledam da i oni mali svetlosni otori su sasvim drugaciji.
Definitivno nema ovakve stanice u MK, mora da je negde severnije no pitanje je gde ???
Previse vojnih lica, da nije neka stanica u blizini vojne kasarne ??? a ovi zamotani u prolazu, na posetu, ... *hm*