Protest

Sve ostalo vezano za temu "železnica" a ne može se svrstati u osnovne teme.

Moderator: voz

Protest

Postby rasha » 17. 08. 2016. 11:53 GMT +0000

Pitam se i voleo bih da započnemo diskusiju oko toga i da vidimo, da li ima zainteresovanih...

...elem. Da li ste se forumaši i svi ostali ljubitelji železnice nekad zapitali da li bi hteli da učestvujete u protestu u kojem bi demonstrativno skrenuli pažnju na stanje železnica u Srbiji? U proteklih par godina sam putovao gotovo svim železnicama Evrope osim Albanije i visokorazvijenih zemalja Skandinavije, Beneluksa i Britanije. Moj PORAŽAVAJUĆI zaključak je da je stanje železnica u Srbiji UBEDLJIVO NAJGORE od svih zemalja u Evropi (osim Albanije) i da je svake godine stanje sve gore i gore. Zanima me da li bi bilo zainteresovanih za protest?
User avatar
rasha
Über-Mašinovođa
 
Posts: 4944
Joined: 18. 08. 2009. 21:31 GMT +0000
Location: Beograd

Re: Protest

Postby krokodil » 18. 08. 2016. 10:20 GMT +0000

+1

Predlazem da imamo i maskotu protesta (nešto poput žute patke).
Najpodesniji bi bio PUŽ
krokodil
Putnik 2. razred
 
Posts: 30
Joined: 22. 03. 2012. 13:31 GMT +0000

Re: Protest

Postby buca ho » 18. 08. 2016. 12:05 GMT +0000

Već sam napisao u temi o ukidanju pruge ka Merdaru da je sve to negde zacrtano i odlučeno i da je teško boriti se protiv toga. Imamo primer protesta ispred zgrade Vlade zbog potapanja jednog manastira zbog izgradnje brane i onih što su se "usrećili" sa kreditima u švajcarcima. Oni su već mesecima ispod šatora u Kneza Miloša, ne znam kakvi su efekti ali čini mi se da nema vajde od toga. Uostalom, čuveno rušenje u Savamali je još jedan primer da ako neko moćan nešto odluči ima to i da sprovede, na ovaj ili "onaj" način!
buca ho
Mašinovođa
 
Posts: 552
Joined: 21. 09. 2006. 9:01 GMT +0000

Re: Protest

Postby shuca » 18. 08. 2016. 15:14 GMT +0000

buca ho wrote:Uostalom, čuveno rušenje u Savamali je još jedan primer da ako neko moćan nešto odluči ima to i da sprovede, na ovaj ili "onaj" način!

Nije ovde mesto za odgovor, ali vec godinu dana MEDIJI PRECUTKUJU da se pojavio pravni naslednik pomenute katastarske parcele , i po Zakonu o povracaju otete imovine, trazio da mu se pomenuto zemljiste vrati, i to u stanju iz 1948---znaci PRAZNO !!!!
Ti "jadni poruseni" su , de facto, bili bespravni na TUDJEM zemljistu !!! I placali "NEKOM.." :mrgreen:

Kakav dil ima naslednik, (VLASNIK) sa aktuelnom vlascu, cik ga pitajte :mrgreen: ako smete.

Sto se potopljenog Manastira tice, SPC je rekla svoje jos 1980. pri donosenju plana gradnje akumulacionog jezera.
Ako je jos tada, crkva pristala na obestecenje, i rekla da je vaznije redovno snabdevanje gradjana pijacom vodom,
KO SMO MI da post festum,ucimo Crkvu pameti ????


A sto se tice kredita u CHF, hajde da mi neko objasni KAKO moze bilo koja drzava , pa i Srbija , uticati na kurs valute druge ili trece drzave.... ?
Sve ce da nas Sviss centralana banka nesto pita.. *lol*


A zeleznica posustaje u celoj Evropi.. DB nakupovao autobuse za lokalni saobracaj, u EU, Carga za prevoz sve manje, privreda posustaje svuda,
vozova iz godinu u godinu SVE MANJE ( Jel tako rasha?), a mi ovde nikako da priznamo da je dominacija železnice, proslost.
Trazimo smanjenje troskova iz budzeta...OK u pravu ste...
Samo, koliko kosta odrzavanje pruga na kojima skoro i da nema saobracaja ??? KO ĆE TO DA PLAĆA ??
A automobila u privatnom posedu kao nikada. Preko 60% porodica ima makar jedan auto..
Pa hoće li oni ikada sesti u voz '? Teško , dragi moji....
Pa i zeleznicari na posao vise ne putuju vozom vec svojim autom .
I ko ce da putuje vozom ???? Ili jos bolje pitanje :
Gde je ta silna roba u Kursumliji, Beceju...itd , koju treba prevesti vozom ?? Nema je ni zere.
Pa kako onda da pruga bude rentabilna kad su troskovi mnogo veci od prihoda...
To treba da resava lokalna uprava , kao u EU...
Najbolja mi je kuknjava iz Beceja... Deceniju pored ispravne pruge oni prevoze zito, repu, itd SLEPERIMA...
I sada, kada je najavljeno i zvanicno gasenje (ne i uklanjanje) te pruge drvlje i kamenje...
Da su prevozili proizvode vozom, pruga bi bila koliko-toliko rentabilna i ne bi bila na spisku za odstrel....
Ne, bilo je bolje namestiti nekom autoprevozniku posao , i uzeti narukvicu, no misliti na posledice.

Ne, tipican gradjanin Srbije bi i da stisne i da p..dne ...

Hajde u pamet se ..... Manite se glista, puzeva i ne nasedajte na patke koje uvozi izvesni Šošonski bizniser.
User avatar
shuca
Über-Mašinovođa
 
Posts: 2325
Joined: 25. 11. 2006. 16:34 GMT +0000
Location: bgd

Re: Protest

Postby buca ho » 18. 08. 2016. 16:21 GMT +0000

Nisam znao sve detalje niti sam hteo da ulazim u suštinu ovih slučajeva već samo da naglasim da ako neko nešto hoće i u poziciji je da to "istera" to će i učiniti. Što se tiče SAVAMALE na strani sam onih kojima treba da se vrati imovina mada lično nisam pogođen u tom smislu. Tim pre što je izgleda sve po zakonu nisu bile potrebne "fantomke" i mrkla noć već je sve moglo da se odradi regularno uz prisustvo policije itd. Što se tiče železnice to je posebna priča ali da ne skrećemo mnogo sa teme.
buca ho
Mašinovođa
 
Posts: 552
Joined: 21. 09. 2006. 9:01 GMT +0000

Re: Protest

Postby rasha » 19. 08. 2016. 14:58 GMT +0000

1) Shuco, železnica ne posustaje u Evropi, već se organizuje na drugi način. Kvalitet je sve veći, brzine se povećavaju, tačnost, punktualnost. Pogledaj kako se npr. u Češkoj, Poljskoj, Turskoj ili Španiji vrtoglavom brzinom povećavaju kvalitet i konkurencija na železnici. Istina, kao što si pomenuo za DB, na nekim linijama postoji autobuski prevoz samih železnica, ali to je uglavnom na linijima gde su vijugave pruge koje ne mogu postići vozno vreme bolje od busa ili kao spora low-cost konkurencija vozu. Drugo, broj ljudi koji putuje vozom u Evropi, autobus za to nije opcija. Uzmi jednom odputuj u 20-milionski Istanbul autobusom (tamo je autobus još uvek glavno prevozno sredstvo) i kad uđeš na glavnu autobusku stanicu ili bolje reći košnicu, shvatićeš zašto autobus ne sme biti opcija.

2) Ti si krenuo u širinu, pričajući o politici. Ono što sam ja predložio nema nikakve veze sa politikom. To je prosto skretanje pažnje javnosti na to da imamo najnerazvijenije železnice u Evropi, najgore pruge, najnepouzdaniji red vožnje, njegovu užasnu realizaciju, bahate konduktere, neodržavana vozna sredstva, nepouzdana vozna sredstva, polovično urađene remonte pruga i voznih sredstava itd. i itd. I druge železnice su siromašne, ali ono malo što imaju, čuvaju kao oči u glavi i trude se da bar na glavnom koridoru kroz svoju bednu zemlju mogu da propuste voz brzinom 80-120 km/h celom dužinom. Mi smo svetlosnim godinama daleko od te bede!

P.S. @Krokodil, puž -> genijalna ideja :)
User avatar
rasha
Über-Mašinovođa
 
Posts: 4944
Joined: 18. 08. 2009. 21:31 GMT +0000
Location: Beograd

Re: Protest

Postby 461andrea » 21. 08. 2016. 21:42 GMT +0000

rasha wrote:1) Shuco, železnica ne posustaje u Evropi, već se organizuje na drugi način. Kvalitet je sve veći, brzine se povećavaju, tačnost, punktualnost. Pogledaj kako se npr. u Češkoj, Poljskoj, Turskoj ili Španiji vrtoglavom brzinom povećavaju kvalitet i konkurencija na železnici. Istina, kao što si pomenuo za DB, na nekim linijama postoji autobuski prevoz samih železnica, ali to je uglavnom na linijima gde su vijugave pruge koje ne mogu postići vozno vreme bolje od busa ili kao spora low-cost konkurencija vozu. Drugo, broj ljudi koji putuje vozom u Evropi, autobus za to nije opcija. Uzmi jednom odputuj u 20-milionski Istanbul autobusom (tamo je autobus još uvek glavno prevozno sredstvo) i kad uđeš na glavnu autobusku stanicu ili bolje reći košnicu, shvatićeš zašto autobus ne sme biti opcija.

2) Ti si krenuo u širinu, pričajući o politici. Ono što sam ja predložio nema nikakve veze sa politikom. To je prosto skretanje pažnje javnosti na to da imamo najnerazvijenije železnice u Evropi, najgore pruge, najnepouzdaniji red vožnje, njegovu užasnu realizaciju, bahate konduktere, neodržavana vozna sredstva, nepouzdana vozna sredstva, polovično urađene remonte pruga i voznih sredstava itd. i itd. I druge železnice su siromašne, ali ono malo što imaju, čuvaju kao oči u glavi i trude se da bar na glavnom koridoru kroz svoju bednu zemlju mogu da propuste voz brzinom 80-120 km/h celom dužinom. Mi smo svetlosnim godinama daleko od te bede!

P.S. @Krokodil, puž -> genijalna ideja :)


:I :I :I
User avatar
461andrea
Über-Mašinovođa
 
Posts: 1347
Joined: 22. 09. 2011. 23:39 GMT +0000
Location: Beograd

Re: Protest

Postby Pendolino » 23. 08. 2016. 23:26 GMT +0000

rasha wrote:I druge železnice su siromašne, ali ono malo što imaju, čuvaju kao oči u glavi i trude se da bar na glavnom koridoru kroz svoju bednu zemlju mogu da propuste voz brzinom 80-120 km/h celom dužinom.


To je suština.
"Dok Metro dođe u Beograd, mnogi će ga sačekati pod zemljom"
Napisao Duško Radović 1980.
Pendolino
Ložač
 
Posts: 450
Joined: 15. 10. 2012. 11:47 GMT +0000

Re: Protest

Postby Karlito » 30. 12. 2016. 8:16 GMT +0000

Bolje dinosaurus :mrgreen:
Да потпишете петицију за трамвај, користите овај линк. Када се сви станари уселе, трамвај ће бити једино превозно средство које ће се кретати некако од Аутокоманде ка Славији, а будућа реконструкција Улице војводе Степе је шанса и за ово унапређење.
User avatar
Karlito
Über-Mašinovođa
 
Posts: 1157
Joined: 20. 05. 2006. 19:17 GMT +0000
Location: Beograd i okolina


Return to Razno

Who is online

Users browsing this forum: No registered users

cron