Mašinovođe i njihovo poznavanje propisa !???

Sve ostalo vezano za temu "železnica" a ne može se svrstati u osnovne teme.

Moderator: voz

Mašinovođe i njihovo poznavanje propisa !???

Postby A.Ninoslav » 01. 04. 2016. 10:17 GMT +0000

Čitajući neke teme i postove,naišao sam na veliko nepoznavanje propisa od strane mašinovođa.

Znam da će biti prepucavanja,provokacija i vređanja (tema o udesu u K.Vinogradima),pa se zato odmah ograđujem da neću komentarisati postove.Postaviću "copy citirane postove" sa internet adresama odakle su kopirani,zatim slike pravilnika na koje se odnose postovi i zaključak.

Kao Ov sam platio danak nepoznavanja i nepostovanja propisa od strane mv i cilj ove teme je samo jedno,a to je da uz vaše (ne)znanje moje kolege Ov dočekaju sigurnu penziju. :T

ps.Izvinjavam se ako ću ovom temom povrediti nečiji ego :II
User avatar
A.Ninoslav
Ložač
 
Posts: 410
Joined: 22. 11. 2007. 16:44 GMT +0000
Location: K.Vinogradi

Re: Mašinovođe i njihovo poznavanje propisa !???

Postby A.Ninoslav » 06. 04. 2016. 22:14 GMT +0000

Za početak jedan post od 29.avgust.2007.koji je napisao R.Bradić

[Karavela je napisao:
Jel majstor potiskivalice dobio Opšti nalog za tu vožnju (u pismenom obliku)?]

Sumnjam, jer jos nisam sreo otpravnika koji daje nalog za tak nesto( a i za mnogo vece stvari) jer im to predstavlja problem, trosi se olovka itd...
SVAKO POKRETANJE KOJE NE PREDSTAVLJA NASTAVAK VOZNJE VOZA SMATRA SE MANEVROM I ZA ISTO SE IZDAJE OPSTI NALOG.....


viewtopic.php?f=4&t=2092&start=120
Up.42.čl.jpg

Up.42.čl.22.jpg


Zaključak:

Iz Up.42.tač127 se jasno vidi da se naređenje daje USMENO ili pismeno i to RASPOREDOM MANEVRE,a ne Opštim nalogom kako tvrdi R.Bradić.
U slučaju Karlovački Vinogradi raspored manevre se ne izdaje,ne zbog trošenja olovke R.Bradiću,već zbog toga što propis nalaže usmeno izdavanje naređenja.
Po Up.42.tač.22 u slučaju da Ov neće rukovoditi manevrisanjem on će usmeno ili pismeno (Opštim nalogom I ili rasporedom manevre) obavestiti mv koji će radnik rukovoditi manevrisanjem.


ps.
Poštovani R.Bradiću očigledno nije problem u trošenju olovke o.vozova već u vašem nedovoljnom poznavanju železničkih propisa,a što se vidi iz priloženog :T
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
User avatar
A.Ninoslav
Ložač
 
Posts: 410
Joined: 22. 11. 2007. 16:44 GMT +0000
Location: K.Vinogradi

Re: Mašinovođe i njihovo poznavanje propisa !???

Postby mvbg1 » 08. 04. 2016. 15:37 GMT +0000

Pa dobro gosp.Ninoslave zar opet?
mvbg1
Ložač
 
Posts: 467
Joined: 04. 02. 2012. 16:41 GMT +0000

Re: Mašinovođe i njihovo poznavanje propisa !???

Postby A.Ninoslav » 11. 04. 2016. 1:41 GMT +0000

Zanimljiv post od 17.decembar.2011.koji je postavio Duško

A što se tiče težine voza, to zaista ne može biti pokazatelj da li će voz preleteti signal i li ne. Evo jedan primer, 6.6.1998. godine sam bio jedan od povređenih u nesreći u kojoj je putnički voz u sastavu 441+3B preleteo izlazni signal u ukrsnici Valjevski Gradac zbog loše preglednosti izlaznog signala i činjenice da se mašinovođa zapričao sa trećim licem u lokomotivi i zaboravio da nema izlaz iz stanice. Na njega je iz pravca Lastre naleteo teretni voz i prava je sreća da nije bilo više povređenih.

viewtopic.php?f=4&t=5059

Zaključak:
Masinovođa se zapričao sa trećim licem i ZABORAVIO da nema izlaz iz stanice.Pa posle mu kriv O.vozova :T
User avatar
A.Ninoslav
Ložač
 
Posts: 410
Joined: 22. 11. 2007. 16:44 GMT +0000
Location: K.Vinogradi

Re: Mašinovođe i njihovo poznavanje propisa !???

Postby 1216-001 » 12. 04. 2016. 1:24 GMT +0000

Nažalost 2007.godine u avgustu mesecu u ukrsnici Karlovački Vinogradi dežurni otpravnik u dnevnoj smeni je puno što šta ZABORAVIO...kao prvo ZABORAVIO je kako se dočekuje lokomotivski voz...kao drugo pokazivao je samo njemu poznate pokrete rukom...i nažalost posredno je doveo do toga da se dogodi jedan od najtragičnijih vanrednih događaja na pruzi Novi Sad-Beograd!
Alo bre...gde će ti duša???...da li mirno spavaš???...to pitanje sam ti postavio već više puta...a odgovor na to nisam dobio...mani se glupiranja po forumu...Sud je rekao svoje...ako te sud ikada oslobodi onda piši o mašinovođama...do tada vodi računa o sebi i o tebi sličnima.
User avatar
1216-001
Über-Mašinovođa
 
Posts: 1509
Joined: 31. 01. 2009. 13:47 GMT +0000
Location: Pruge ŽS i okolnih železnica.

Re: Mašinovođe i njihovo poznavanje propisa !???

Postby zokac » 10. 05. 2016. 14:46 GMT +0000

Nine, puno šta zaboravljaju pojedine mašinovođe. Srećom, nisu svi takvi.
Ali, zbog pojedinaca, koji glume neku elitu i/ili misle da su quratz i po dešavaju se sranja, neka sa fatalnim posledicama kao u K.Vinogradi, 2007-me. Neki likovi koji ovde uporno pokušavaju da izokrenu istinu nisu ništa bolji od tih.
A sad da i ja dodam nešto o njihovom "poznavanju" propisa.

Pravila nalažu da nakon tri (3) minuta stajanja ispred prostornog/štitnog/ulaznog signala, mašinovođa treba da se javi dežurnom otpravniku vozova naredne stanice (ili TK dispečeru, ako je ta pruga pod režimom TK) i pita o razlozima stajanja i da mu OV/TK dispečer da uputstva o nastavku vožnje.
E sad....ima ga jedan takav "kurchevich" kod nas koji glumi elitu i ludilo. Taj i takav na nas OV, a i na neke od svojih kolega MV gleda sa visine, kao da je ko zna ko......a nije ništa više od ZAISTA OSREDNJEG MV!
Taj i takav "kurchevich" mi je pre jedno mesec i po stao ispred štitnog signala rasputnice. Vozio je voz br. 337. Prepotentan kakav je, nije sišao s mašine i nije se meni javio sa signala, već mašinskom dipečeru! Javlja se meni mašinski i pita EVO MI GA MV NA MOBILNOM, ŠTA DA MU PRENESEM, DAJ BROJKU ZA VOŽNJU POD ZATVORENIM SIGNALOM?!?!?!
Lepo ja tom mašincu objasnim (po kozna koji put, doduše), da je mašinski dispečer u ovom slučaju faktor nula, i da je mimo pravila da on prenosi brojke i naređenja. Na to mi mašinković odgovori da navodno MV nije mogao da dobije moju stanicu preko IP telefona (sada na signalima imamo IP telefoniju, kao i u kancelarijama i to se snima na registrofonu). Pošto niko nije zvonio sa tog signala, rekao sam mašinskom da nema veze to što govori mašinovođa. Ako treba, neka siđe do signala, pa ću ga ja nazvati, nazvaću (konferenciska veza) i TK dispečera (to je pravilo, bez obzira što moja stanica nije u TK režimu već u lokalu). Na to će mašinski: MV KAŽE DA MADŽARI NIJE TK STANICA I DA TK ZA NJEGA NE VAŽI U OVOVM SLUČAJU (svemirska glupost - očigledno, nije pročitao pravilnik i dodatna uputstva).
Ništa preko tebe, mašinski, neka se MV javi (i dam broj mog IP lokala) odogovorim ja, i prekinem vezu.
Više od 20 minuta se MV nije javljao sa signala!
U međuvremenu sam radio manevru i slično. Kako je već naišlo i vreme za lokalni voz iz Tabanovca ka Skoplju, a ovja se ne javlja, vidim da nema druge nego da primenim PLAN B :D (i to je u jednom od pisanih uputstava). Zovnem TK, kažem koji MV vozi 337, oni ga nazovu preko IP-ja i naprave konferenciju sa mnom. Sve se snima. MV znaju da postoji SPECIJALAN MOBILNI BROJ NA TK KOJI TREBAJU DA ZOVU UKOLIKO NE MOGU DA SE JAVE SA OTVORENE PRUGE!!!
I kad mu ja dao brojku i uputstvo da obezbedni putni prelaz, fičfirić izlane (i ostane živ!!!) - ma dajte bre, sramota, zakasnili ste ekspresni zbog vaših gluposti!
Mi zakasnili, a ne on koji je prekršio sva pravila i propise zbog svoje nadmenosti!
U drugom slučaju, da nije lajao, možda i ne bih napisao prijavu. Čutao bih, pa ako prođe-prođe...Ali, u ovom slučaju, NAPISAO SAM PRIJAVU SA VELEKIM ZADOVOLJSTVOM!
I JEDVA ČEKAM DA U MOJOJ SMENI NAPRAVI NEKU GLUPOST! POPIĆE KOMISIJU BEZ PARDONA!!!
КО МИ НАЂЕ МАНУ, ДА МУ Ј.... НАНУ!
zokac
Kondukter
 
Posts: 242
Joined: 08. 02. 2009. 14:51 GMT +0000
Location: Skoplje, Makedonija

Re: Mašinovođe i njihovo poznavanje propisa !???

Postby zokac » 01. 06. 2016. 23:23 GMT +0000

Hmmm......nema reakcija....papala maca jezik ili, kako ono beše - pred istinom i mašinovođe ćute?
КО МИ НАЂЕ МАНУ, ДА МУ Ј.... НАНУ!
zokac
Kondukter
 
Posts: 242
Joined: 08. 02. 2009. 14:51 GMT +0000
Location: Skoplje, Makedonija

Re: Mašinovođe i njihovo poznavanje propisa !???

Postby zokac » 06. 06. 2016. 15:49 GMT +0000

Ja se ponadao da ce barem BULJA i VOITH da se jave.....i jos par bisera....Sranc...t.j. Sencica, na primer.
КО МИ НАЂЕ МАНУ, ДА МУ Ј.... НАНУ!
zokac
Kondukter
 
Posts: 242
Joined: 08. 02. 2009. 14:51 GMT +0000
Location: Skoplje, Makedonija

Re: Mašinovođe i njihovo poznavanje propisa !???

Postby A.Ninoslav » 13. 12. 2018. 1:49 GMT +0000

1216-001 wrote:Nažalost 2007.godine u avgustu mesecu u ukrsnici Karlovački Vinogradi dežurni otpravnik u dnevnoj smeni je puno što šta ZABORAVIO...kao prvo ZABORAVIO je kako se dočekuje lokomotivski voz...kao drugo pokazivao je samo njemu poznate pokrete rukom...i nažalost posredno je doveo do toga da se dogodi jedan od najtragičnijih vanrednih događaja na pruzi Novi Sad-Beograd!
Alo bre...gde će ti duša???...da li mirno spavaš???...to pitanje sam ti postavio već više puta...a odgovor na to nisam dobio...mani se glupiranja po forumu...Sud je rekao svoje...ako te sud ikada oslobodi onda piši o mašinovođama...do tada vodi računa o sebi i o tebi sličnima.


Buljovčiću,
Mirno spavam od prvog dana,pa do danas.

Tog avgusta 2007 godine nisam imao pojma da je:

- u lokomotivi 32405 budući kamikaza koji je vec imao prolaze kroz "zabranjene signale" bez dozvole otpravnika vozova
-zataskano pokretanje lokomotive sa 11-tog koleseka u Ns putnička,kada je kamikaza Ilic.M.pokrenuo lok.,prošao ne dozvoljeno dva crvena manevarca,presekao dve skretnice i izasao na formiran put voznje za teretni voz.Uredno je izasla komisija,SS sluzba i .....sta se desilo?Sramoto jedna,pa tvoji masinci su pustili potencijalnog ubicu da napravi sra nje u K.Vinogradima,umesto da su ga tada sankcionisali kako nalaze pravilnik.
-u lokomotivi pomocnik mv.Eiviler koji "napred" tumači kao "izuzetan prolaz",iako je na izlaznom signalu bio signal za "zabranjenu voznju",a Ov u ruci nije imao loparic.
-pomocnik mv.rekao masinovođi super imamo prolaz???,a ovaj ga kao starijeg kolegu poslusao.

-u lokomotivi O.vozova Stjepanovic Sanja koja je "NAVODNO" znala da dolazi teretni voz,ali nije nasla za shodno da upozori Mv o tom saznanju kao i da ga upozori da ne prolazi zabranjeni sig.bez pismene dozvole.
-u lokomotivi čuvar mosta cuveni lazov Mitke iz Beske koji je "NAVODNO" videožuti tepćući ulazni signal u K.Vinogradima,a lokomotiva ulazila u pravac.Inace,doticni je bio u zadnjem delu lok.
To su samo neke od stvari koje ja nisam mogao znati,a u suštini nisu me ni interesovale.

Ono sto je jako bitno,a bolno za vas masinovođe je to sto je izlazni signal bio u polozaju "STOJ" i sto otpravnik vozova nije imao loparić.
Buljovčiću,sto se tiče docekivanja voza,nisam ja zaboravio,kao sto ti rece,kako se docekuje lokomotivski voznego si ti zaboravio,da se lokomotivski voz u pogledu vrsenja saobraćaja smatra teretnim vozom,a istom je dozvoljeno davanje "Napred"
Tako kaze PRAVILNIK,a ne ja.Upamti to. :II

O mojim pokretima ruke najbolje govori tvoj i moj kolega pomocnik mv Eiviler Miroslav,koji kaze da sam im davao "Izuzetan prolaz" ,ali bez loparica u ruci.Vidis koliko si jadan, kada ti koji nisi bio u toj lokomotivi tvrdis da sam ja mlatarao rukom,dok Eiviler vidi rukom dat signal "NAPRED"bez loparica,ali ga on tumači kao izuzetan prolaz i to sa izlaznim signalom u polozaju "Stoj.

Na prugama gde je saobraćaj obezbeđen sa APB-om,voz se u stanicama uvek zaustavlja sa izlaznim signalom u polozaju "Stoj".Tacka ,nema dalje.

Ti kao Mv,moras ovo da postujes.Na zalost 32405 ovo nije postovao i na sopstvenu odgovornost je ubio dvoje ljudi i napravio stetu od 54000000 dinara.

Ps.E da,sve sto mv nije jasno resava se do izlaznog signala,a dalje odatle samo uz izlazni signal za dozvoljenu voznju ili sa Opstim nalogom kroz zabranjeni signal *app*
Ma znas ti sve ovo ,nego se pravis lud i glumis mangupa.
:T :T :T
User avatar
A.Ninoslav
Ložač
 
Posts: 410
Joined: 22. 11. 2007. 16:44 GMT +0000
Location: K.Vinogradi

Re: Mašinovođe i njihovo poznavanje propisa !???

Postby Marko1980 » 18. 12. 2018. 13:11 GMT +0000

A.Ninoslav wrote:Na prugama gde je saobraćaj obezbeđen sa APB-om,voz se u stanicama uvek zaustavlja sa izlaznim signalom u polozaju "Stoj".Tacka ,nema dalje.


:T :T :T


Nije tačno da nema dalje,vozu se svetlosnim signalom ne dozvoljava dalja vožnja iz stanice a MESTO ZAUSTAVLJANJA se određuje shodno situaciji,konkretno ti kao OV možeš i imaš pravo da daješ i ručne signale "LAGANO" I "STOJ",zbog milion razloga i mašinovođa to treba bespogovorno da uradi,a to je i trebalo da uradiš u ovoj konkretnoj situaciji - DA SE POSTARAŠ DA LOKOMOTIVA STANE ISPRED TVOJE STANIČNE ZGRADE JER JE TO I PREDVIDJENO ZA LOKOMOTIVSKI VOZ a ne da ovde podvaljuješ bajku da ćeš da puštaš REŽI lokomotivu (koja može vrlo lako i brzo da se zaustavi bez da remeti saobraćaj) da PROĐE PORED TEBE I ide do izlaznog signala da bi mašinovođa silazio sa lokomotive na telefon da se dogovara sa tobom oko manevre. Navešću primer gde npr. za razliku od lokomotivskog voza,dugačak teretni voz otpravnik upravo tim signalima zaustavi na mestu gde mu je pogodno da uruči nalog mašinovođi,a zatim mu tek kaže usmeno da tera do signala da "kampuje" i pokaže mu znak "NAPRED". Ako je po poslovnom redu predviđeno da reži lokomotiva ima redovno stajanje u uk. Vinogradi,a lokomotivskom vozu je i predvidjeno da stane ispred stanične zgrade - ONDA NEMA ŠTA TI DA POKAZUJEŠ SIGNALNI ZNAK NAPRED I DA SE LOKOMOTIVA NE ZAUSTAVI GDE TREBA! Toliko besomučno lažeš da si se sam pogubio u svojim lažima. Što je najgore zapetljavaš se sve više i više tako da bi na nekom eventualnom ponovljenom sudjenju bilo još više dokaza protiv tebe. Sud verovatno pojedine stvari nije ni tumačio jer vi ste ionako dobili solidne kazne,a mrtve svakako ne može ništa da vrati. Svi ovde znaju da si na prvom isledjenju iste večeri kad se tragedija dogodila priznao krivicu. Naravno i nisi imao kud jer su islednici pošli od logične pretpostavke da ne može lokomotiva sama od sebe svojom voljom tek tako da proleti crveni signal. Sve ovo što ovde pišeš si počeo kasnije da prodaješ jer si u dogovoru sa advokatom mozgao šta bi mogao da poturiš kao alternativnu priču ne bi li se izvukao.
User avatar
Marko1980
Ložač
 
Posts: 270
Joined: 03. 06. 2012. 18:19 GMT +0000

Re: Mašinovođe i njihovo poznavanje propisa !???

Postby A.Ninoslav » 20. 12. 2018. 5:42 GMT +0000

Vozoljubitelju, Marko 1980 ili ko si vec,
drago mi je da si u drugoj temi objasnio ko si i sto je najvaznije da ti je jedan prijatelj Mv rekao da bolje poznajes propise od mnogih njegovih kolega.Svaka čast tvom prijatelju *app* To je ono sto ja uporno pišem ovde,a i postavljena tema.
Razlika u školovanju za zanimanje MV i Ov sto se tice propisa je velika i to u korist Ov.U SP 2 jasno stoje obaveze Ov i obaveze Mv.Osnovna obaveza Mv je da upravlja vuč.vozilom i da prati i poštuje signale(kao auto semafor).Osnovna obaveza OV je regulisanje saobraćaja vozova,a to je predmet koji Mv ne uče. :II
Postavlja se pitanje :zasto mnoge Mv na ovom forumu pokusavaju da budu Ov kada se nisu skolovali za to zanimanje.Da li je to neka sujeta ili kompleks niže vrednosti *hm* .Posto sam zavrsio oba smera cenim i jedan i drugi posao,ali voleo sam crvenu kapu,pa to ti je.
24.avg.2007 godine u K.Vinogradima pojavio se jedan mladi MV-Ilić Milos koji nije "BAŠ"poznavao propise,kao i PM Eiviler Miroslav koji je zavrsio automehanicarski zanat.(dok je Ilić Miloš bio pod nadzorom troje Ns masinovođa doslovce rekli su mu rekli:"mali budes li tako vozio ti ceš nekoga ubiti".Mv.Moša,mv Žmiga i zaboravih trećeg)
Pre toga su mu lično njegovi šefovi iz Vuče Tanaskovi i Glušac,86 dana pre ovog datuma ucinili magareću uslugi i pomogli mu da svojom ludom voznjom usmrti dvojicu mojih i njegovih kolega.Prikrili su njegovo samopokretanje lok,prolaz dva crvena manevarca,presek skretnica i izlazak na formiran put vožnje za teretni voz. "Marko 1980" ovo se zove po pravilniku 79 za VD,IZBEGNUT UDES.Za to je Ilic Milos morao biti kažnjen,tj uklonjen sa voznje 3 meseca.Morao je ponovo na lekarski,učenje pravilnika,pa polaganje voznje itd.Kažnjen je samo jedan mesec sa 20% od plate uz reci "nemoj to vise da se ponovi".
Znam da je vuča napravila kardinalnu grešku i pustila potencijalnog ubicu na prugu.Za ovo nisu odgovarali Tanasković ,Glušac iz Vuče Vozova,kao ni Josip Ujičić koji je u to vreme bio čini mi se direktor za bezbednost saobraćaja i bio upoznat sa slučajem.Već tada je nesreca mogla biti sprečena.
Sta ti mislis o tome?Da li je tada nesreća mogla biti sprečena?Da li je neko od ove trojice trebao u zatvor?

E sad da se vratim na tebe.Mene ti kao nesto prozivas ovde,optuzujes me za smrt dvojice ljudi i drzis mi slovo iz Pravilnika.Kao sto sam ti rekao,iako ti to poričes,ja sam davno učio te pravilnike.Ali me čudi da ti koji si vozoljubitelj bolje znas i tumacis pravilnike od mene pa i od tvog prijatelja suflera *hm*
Rece mi da se ja ukopavam?Hajde da vidimo redom:

A.Ninoslav wrote:Na prugama gde je saobraćaj obezbeđen sa APB-om,voz se u stanicama uvek zaustavlja sa izlaznim signalom u polozaju "Stoj".Tacka ,nema dalje. :T :T :T

Na ovaj moj post ti si odgovorio ovako:
Marko1980 wrote:Nije tačno da nema dalje,vozu se svetlosnim signalom ne dozvoljava dalja vožnja iz stanice

Kako nije tačno da nema dalje?Kada si sam rekao u nastavku da se vozu svetlosnim signalom ne dozvoljava dalja voznja iz stanice,a to isto sam ti ja napisao :II
Jako je lepo sto si ovo napisao.Osim sto sam ti ja napisao čl.iz SP2 i ti samo potvrdis ono sto je ustvari dovelo do udesa,a to je: da se vozu svetlosnim sig. ne dozvoljava dalja voznja iz stanice.
Upamti ovo:
U Karlovackim Vinogradima dana 24.avg.2007g. svetlosnim signalom nije dozvoljen izlaz iz uk.KV za voz 32405.Jasno pise da se svaki voz zaustavlja izl-sig.u položaju stoj.


Iako nisi bio u KV u vreme udese pises da sam ja mlatarao rukama.Kome bi ti verovao da si sudija:
-Mv koji se brani amnezijom
-PMV-koji je bio nagnut kroz prozor i gledao mene i opisao kako ti kažes( i ne samo ti) mlataranje
-Ov Stjepanović Sanji ne dozvoljenom licu u lok.,koja je sedela na niskom sedištu za pomoćnika i sobzirom da joj je dupe pomocnika bilo u visini njene glave,a kako kaze čuvar drumskog mosta na vratima lokomotive.(inače po viđenu svedoka koji je video sam udes,čuvar drum.-žel.,mosta je bio u zadnjem delu lokomotive,zato i nije imao povrede,ali je u bolnici dogovoren scenario)
-Mitić Zoranu čuvaru drum.žel.mosta takođe ne dozvoljenom licu u lok.koji tvrdi da je bio napred u lokomotivi,iako kao sto rekoh postoji svedok gde se on stvarno nalazio.
-Aleksandru muzicaru takođe ne dozvoljenom licu u lok.koji je po izjavama svedoka svirao na zahtev mv Ilić Milosa od Srem.Karlovaca,preko K.Vinograda ....prestao je kada je ugledaovoz iz suprotnog smera.Inace on samo trazi da mu se nadoknadi polomljena tambura i nema pojma sta se desavalo,ali kaze da je bilo veselo.
Molim te odgovori mi na ovo pitanje.
Idemo dalje da se vratimo na onaj izlazni signal,kako ti rece koji ne dozvoljava vozu dalju vožnju iz stanice.
Konkretno,ul.sig u KV je bio u položaju"Oprezno,očekuj stoj",posto poznajes propise jasno ti je da je na izlaznom signalu signal "STOJ".Sam si potvrdio da se ovim signalom zabranjuje dalja voznja iz stanice.Zato sam ti i napisao :Tačka ,nema dalje.
Upamti ovo:
Sta god se desilo posle ul.sig.koji pokazuje:Oprezno,očekuj stoj(kao što ti rece mlataranje,mahanje,pokazivanje srednjeg prsta,lagano,napred,stoj i ostalo)bilo kakav signal propisan ili ne propisan,sve važi do [b]IZLAZNOG SIGNALA U POLOZAJU"STOJ.
[/b]
Da sam dubio na glavi,pokazivao loparicem Izuzetan prolaz ...i ne znam sta jos ,odgovor je samo jedan i nema "ALI".Voz 32405 osim obaveznog zaustavljanja u KV,morao je da stane na izl.sig ukrsnice KV.
Za mene kao OV,32405 je mogao samo baš do tog izlaznog signala "Stoj".Naravno postoji i put pretrcavanja,ali o tome ovde ni govora nema,a svakako ni sudar se ne bi desio,a mv bi morao disciplinski da odgovara za ne blagovremeno kočenje voza.
Mozda znas ,a mozda i ne znas,a vezano bas za taj izlazni sig."Stoj".U slucaju da mv nije jasan signal ili mlataranje,dubljenje na glavi IMA OBAVEZU,da bezuslovno zaustavi voz i trazi razjasnjenje signala.Složices se samnom uovom slučaju takođe nema prolaza izlasnog "Stoj" :II


Evo jos nesto za tebe sto te nisu bas uputili kako treba
Ako kojim slučajem mv menja kolosek,sme da se kreće samo do "Granice manevrisanja" i za to mu ne treba pismena dozvola.Tako pise u Pravilniku,a obavestava se usmeno,telefonom ,razglasom.....E sad,masinovođa ne odredjuje kako će biti obavešten.Mislim da je to jasno.Mv samo sluša,prima naređenja i ista izvršava.
A to si i sam napisao;
Marko1980 wrote:mašinovođa to treba bespogovorno da uradi

Međutim,ovde bas nisi u pravu,ako se bilo kojim slucajem naređenje Ov kosi sa bezbednošću saobracaja,mv ima pravo i duzan je da odbije naređenje.Eto,to nisi znao,ali kao vozoljubitelju ti je oprošteno ;).Svakako izlazni "Stoj" ne dozvoljava vozu da izađe is stanice.

Iz ovoga se jasno vidi da optuzujes moju struku(Ov) za propuste MV.Ne bezim ja od odgovornosti,ali je ja ovde nemam.Mlataranje,lagano,ovo,ono,propisno,ne propisno.....na IZLAZU JE "S T O J", jbg takav je propis.

ps.Marko1980,odakle tebi uopste ideja i jos si toliko samouveren da ja pokusavam da se vratim na železnicu.U totalnoj si zabludi,ali totalnoj,Advokate mi ne spominji,jer su to korumpirani kreteni koji rade u talu sa sudijama,pa ko da više.Prodali bi te za tepsiju ribe.Pa sta ti mislis zasto je mv Ilić dobio samo 5 godina,umesto 8-12 godina koliko sleduje po zakonu za to učinjeno delo???Zapitaj se malo i budi realan.Dva zivota i 54000000 dinara stete i dobijes 5 godina,a izađes posle 3.5 godine.Ovo nije bilo suđenje ovo je bio plaćen proces,ali otom potom........
User avatar
A.Ninoslav
Ložač
 
Posts: 410
Joined: 22. 11. 2007. 16:44 GMT +0000
Location: K.Vinogradi

Re: Mašinovođe i njihovo poznavanje propisa !???

Postby Marko1980 » 21. 12. 2018. 15:51 GMT +0000

drago mi je da si u drugoj temi objasnio ko si i sto je najvaznije da ti je jedan prijatelj Mv rekao da bolje poznajes propise od mnogih njegovih kolega.Svaka čast tvom prijatelju *app*


konkretno je moj prijatelj mislio na kolege i Mv i Ov,uostalom i ti sam se ovde "kolješ" i sa jednom i sa drugom strukom

Marko1980 wrote:Nije tačno da nema dalje,vozu se svetlosnim signalom ne dozvoljava dalja vožnja iz stanice

Kako nije tačno da nema dalje?Kada si sam rekao u nastavku da se vozu svetlosnim signalom ne dozvoljava dalja voznja iz stanice,a to isto sam ti ja napisao :II
Jako je lepo sto si ovo napisao.Osim sto sam ti ja napisao čl.iz SP2 i ti samo potvrdis ono sto je ustvari dovelo do udesa,a to je: da se vozu svetlosnim sig. ne dozvoljava dalja voznja iz stanice.


već sam ti napisao i ponoviću pošto očigledno tendenciozno to zaobilaziš - izlazni signal u položaju STOJ ti označava da izlaz iz stanice nije dozvoljen,a ne mesto na kom voz treba da se zaustavi! Za putnički voz je mesto zaustavljanja određeno oznakom "S" a - ponoviću i to - lokomotivski voz se po Pravilniku zaustavlja ispred stanične zgrade A NE ISPRED SVETLOSNOG SIGNALA,u tom slučaju ili mu čisto radi svoje sigurnosti daješ ručne signale LAGANO i STOJ ili jednostavno dočekaš lokomotivu u stojećem stavu. Mnogi se pitaju zašto ne postoji na pruzi Inđija - Novi Sad - Subotica telekomandno upravljanje saobraćajem,razlog je više nego ođigledan - izuzev u ukrsnici Inđija pustara i Mali Iđoš Polje - svaka stanica ima neki odvojni industrijski kolosek i stoga je radi veće bezbednosti i boljeg protoka ljudi i robe podesnije da sve te stanice budu posednute otpravnikom. Bez obzira na postojanje SS uređaja,pravilnikom je određeno da otpravnik u svojim stanicama detaljno i vizuelno prati hod vozova,kao što i mašinovođa mora sve do izlaska iz stanice osmatrati optravnika iz xy mogućih razloga - ŠTO SVE U ZBIRU DAJE ODGOVOR DA SE TI ITEKAKO SVOJIM MANUELNIM RADNJAMA STARAŠ O HODU VOZOVA.
Aj ponoviću po 100ti put - sem dočekivanja voza u mirnom stavu nije TREBALO NIŠTA DRUGO DA RADIŠ! I opet - šta si ti (bez obzira što znam da lažeš ) imao da pokazuješ signal NAPRED ako je već predviđeno da se lokomotiva zaustavi pred staničnom zgradom. UOSTALOM- U JEDNOM POSTU SI NAPISAO KAKO SI PALCEM SUGERISAO DOLAZEĆOJ LOKOMOTIVI DA SE PREBACI NA PRVI KOLOSEK,AKO BUDE POTREBE I PRONAĆIĆU TAJ TVOJ POST - TO JE POTPUNO JASAN ZNAK DA SI POKAZIVAO NEDOZVOLJENE SIGNALE,e to sad što po pravilniku naravno i MV TREBA U TOJ SITUACIJI DA SE ZAUSTAVI TEBE NI U KOM SLUČAJU NE OSLOBAĐA KRIVICE,on je jedino mogao da OPERE tvoju grešku zaustavivši se,ali kako to obično biva - kad se akumulira toliko nepoznavalaca na jednom mestu - neizbežna je tragedija. Pazi sad ovaj detalj - MV ne poznaje propise, pomoćnik MV takodje,ti takodje,Sanja Stjepanović takođe, od moguća 4 radnika na železnici svi kompletno ste zakazali - jesi li ti svestan koliko je to velika sramota za železnicu - i tu ću se jedino sa tobom složiti - trebalo je osim vas itekako još nekoliko ljudi da odgovara,da su ljudi sami bi podneli ostavke. Ali naravno taj višedecenijski nepotizam na železnici koliko je sa jedne strane stvorio dobru klimu praveći čitave porodice savesnih radnika toliko je stvorila i one druge neuke koji su svojoj deci isto tako prenosili poluznanje,ili treća varijanta - itekako dobar radnik koji je svom detetu servirao priču da je on Bogom dan i da on svojim rodjenjem automatski zaslužuje da radi na železnici. E,sad oko rada kontrolnih organa - ti i MV ste zatvorom sankcionisani jer je DVOJE VAŠIH KOLEGA POGINULO,tu više ne pomaže nikakva rodbinska veza na železnici,niti zasluge Narodnog heroja,to prevazilazi svako moguće zataškavanje na železnici. A znamo svi da je potpuno identičnih stvari bilo maltene na godišnjem nivou i neki su sankcionisani otkazom ugovora o radu, a neki samo globom. Što se tiče Sanje Stjepanović,neka ona nosi svoju sramotu činjenicom da je uzimala novac na smrti svojih dvoje kolega - to neka služi na čast njoj i njenoj porodici koji su je tako vaspitali. A železnicu takođe neka bude sramota da vraća na posao nekog takvog moralnog izopačenog ko je uz to svojevoljno dao otkaz pored toliko mnogo novih mladih optravnika koji na isti posao čekaju. Nadam se samo da neće da im se sve vrati preko nečijih leđa kao što je bilo u slučaju Vd u Vinogradima.
odakle tebi uopste ideja i jos si toliko samouveren da ja pokusavam da se vratim na železnicu.U totalnoj si zabludi,ali totalnoj

ja ne vidim koji drugi razlog postoji da se ovde "pravdaš" svima sem ako ne želiš ponovo taj isti posao? Svoju kaznu si odslužio tako da ja ne vidim da je bilo šta drugo moguće,a i činjenica da sve to pišeš u trenutku kad je Sanja vraćena na posao je više nego dovoljan indikator

Međutim,ovde bas nisi u pravu,ako se bilo kojim slucajem naređenje Ov kosi sa bezbednošću saobracaja,mv ima pravo i duzan je da odbije naređenje

pa čekaj čoveče - ti pričaš da si pokazivao signal NAPRED,ako je tako - šta ima njemu da bude nejasan signal??? Voz se naravno zaustavlja ako je signal nejasan,ili ako signali koji su vidljivi nisu u saglasju medjusobno
User avatar
Marko1980
Ložač
 
Posts: 270
Joined: 03. 06. 2012. 18:19 GMT +0000

Re: Mašinovođe i njihovo poznavanje propisa !???

Postby A.Ninoslav » 24. 12. 2018. 6:30 GMT +0000

Marko1980 wrote:konkretno je moj prijatelj mislio na kolege i Mv i Ov,uostalom i ti sam se ovde "kolješ" i sa jednom i sa drugom strukom

Kao sto rekoh,tvoj prijatelj je dobro mislio,a posebno misleci na svoje kolege Mv.Česti su preleti mv na crvene signale,a sto je i dovelo do udesa u KV.Podsetimo se udesa u tunelu Tošin bunar,Mv Jokić je zaboravio sto mu je predhodni signal obavestavao,Drugi slucaj letos udes u BiH u Jablanici gde je jedan od Mv prosao crveni signal i direktno se sudario sa vozom iz suprotnog smera.Na zalost obojica su poginula.Pa jel skoro bilo u blizini Ripnja???Pa sta se desilo skoro kod Užica,sreca pa su stali na 200 metara jedan od drugog....itd.
1996 kada sam poceo da radim u Sr.Karlovcima i K.Vinogradima,radio sam sa starom gardom Ov.Međutim,posle vojske 1999,par njih iz te garde je otislo u penziju i umesto njih dolazi Stjepanovic Sanja i jos par zenskih neskolovanih Ov.Veruj mi tu je krenulo rasulo,tako da se slazem sa tobom ,a i siguran sam da od njih sigurno poznajes bolje propise.Svoj posao sam radio po pravilniku,a te koje navodis da se koljem sa njima pokusavaju ovde sve mimo pravilnika i rekla-kazala.Na zalost i ti si jedan od njih,ali se ne ljutim.


Marko1980 wrote:već sam ti napisao i ponoviću pošto očigledno tendenciozno to zaobilaziš - izlazni signal u položaju STOJ ti označava da izlaz iz stanice nije dozvoljen

Ne treba meni da ponavljas,Ja to znam,ali je bitno da ti kao vozoljubitelj,ja kao bivsi Ov se slažemo sa Pravilnikom,a to je:Na prugama opremljenim sa APB-om,voz se uvek zaustavlja izlaznim signalom u položaju "STOJ".
Za otpravnika vozova(a trebalo bi i za Mv) ovo je poslednje mesto gde se voz zaustavlja.Svako ne postovanje izlaznog signala snosi Mv i niko drugi.Pored zabranjenog signala Mv moze da prođe samo uz dozvolu Ov.Dozvola Ov je u vidu postavljanja izl.sig. na pojam slobodno ili pored zabranjenog izl.sig. uz pismeno odobrenje,tj.Opsti nalog 1.
Slobodno nisam mogao ni dati(Westinghouse ne dozvoljava takvu radnju kada ima voz iz suprotnog smera),a Opsti nalog za voz 32405 nikada nisam izdao.Za mene kao Ov tog dana 32405 je mogao samo do izlaznog signala,a najdalje do Granice manevrisanja.SUDARA NEMA.


Marko1980 wrote:Za putnički voz je mesto zaustavljanja određeno oznakom "S" a - ponoviću i to - lokomotivski voz se po Pravilniku zaustavlja ispred stanične zgrade A NE ISPRED SVETLOSNOG SIGNALA

1) A gde je zaustavljenje putnickih vozova ,ako nema "S" ??? Kao sto je bio slučaj 90tih u K.Vinogradima.
2) Slazem se sa tobom i Pravilnikom ,a nikada to nisam ni sporio.Ali ovo sto si napisao velikim slovima je mimo svakog pravilnika i ono sto je dovelo do udesa u KV.
Trebao si napisati ovako:lokomotivski voz se po Pravilniku zaustavlja ispred stanične zgrade i ISPRED SVETLOSNOG SIGNALA.Ako se ne zaustavi ispred stanicne zgrade Ov,mora se zaustaviti najkasnije do izlaznog signala :II (granice manevrisanja jel to spada u put pretrcavanja).


Marko1980 wrote:u tom slučaju ili mu čisto radi svoje sigurnosti daješ ručne signale LAGANO i STOJ ili jednostavno dočekaš lokomotivu u stojećem stavu.

U jednom postu si pokusao da me naucis da ne smem da dajem rucne signala dolazecem vozu (jako si smesan :D,ali nisi jedini ) ,međutim ,sada ovde pises da radi svoje sigurnosti cisto dajem Lagano Ili Stoj ili docekam voz u stavu mirno.

Ovo sto cu ti sada objasniti Mv nisu ucili u skoli,ja bogami jesam *matori* ,a tice se vođenja saobracaja od strane Ov kao i sve o dočekivanja lok.voza.

1..Lok.voz dočekuje Ov u stavu mirno.(100% ste svi vi upravu)
2..Lok.voz zaustavlja Mv ispred stan.zgrade Ov.(Eto odgovora na pitanje koja ste postavljali,a koje je glasilo:zasto nisi zaustavio lok.ispred stanicne zgrade ili konstatacije tipa trebao si zaustaviti voz ispred stanične zgrade).
3..Ovde je bitno da Mv,Ti ili neko treći ne određuje da li cu dočekati voz ili ne.To je moja obaveza,a da li cu ili ne odrecuje saobracaj vozova.Zato vazi pravilo da voz zaustavlja mašinovođa ispred saob.kanc.Ov,a najbitnije je da je svakako vozu zabranjena dalja vožnja pored izl.sig.u polozaju "Stoj".Ako Mv ne stane ispred kancelarije Ov,gde mora stati?Naravno na izl.sig."Stoj". NEMA DALJE

E sad ono sto ulazi u posao otpravnika vozova,a ne ulazi u posao Mv je vođenje saobraćaja i propisi vezani za tu obavezu.
1..Lok.voz se Saob.pravilnikom 2 u pogledu vršenja saobracaja smatra teretnim vozom,te se sa istim tako i postupa.
Dalje,
2..O.vozova dolazecem teretnom vozi moze da signal "Napred",a samim tim ovo vazi i za lok.voz :II
Ovaj propis na forumu smeta Mv,ali je tako.Nismo ga mi Ov izmislili i bespotrebno je da se oni opterecuju sa tim,jer oni su tu da upravljaju vuč.vozilom,prate signale i po istima posupaju,a vođenje saobracaja prepuste onima koji su se skolovali za to,a to su Ov.
3..Iz ovoga se jasno vidi da kada se radi o lok.vozu ili teretnom otpravnik moze da bira kako ce postupati sa istim,a sto je NAJVAŽNIJE za oba voza važi isto pravilo,a to je: da se svetlosnim izl.sig."Stoj" ne dozvoljava dalja vožnja iz stanice.


Marko1980 wrote:Bez obzira na postojanje SS uređaja,pravilnikom je određeno da otpravnik u svojim stanicama detaljno i vizuelno prati hod vozova,kao što i mašinovođa mora sve do izlaska iz stanice osmatrati optravnika iz xy mogućih razloga - ŠTO SVE U ZBIRU DAJE ODGOVOR DA SE TI ITEKAKO SVOJIM MANUELNIM RADNJAMA STARAŠ O HODU VOZOVA.

Gde pise da Ov mora detaljno da prati hod vozova u svojoj stanici?
Ako si siguran toliko i za Mv,pitam te sta moze da vidi mv u retrovizoru ili da izbaci glavu kroz prozor sa recimo 300m od ov prema izlaznom signalu!?Recimo on ne moze da cuje zaustavni dat pistaljkom od motora lokomotive,ali ono sto ga čeka na izlaznom signalu je ono sto mora da se postuje jer je to njegova obaveza,a ne moja.
O.Vozova,ako je zaokupljen vođenjem saobracaja(primanje aviza,davanja dopustenja...itd) ,ne mora ni da se pojavi pred recimo dolazeci teretni voz.Teretni voz uvlaci bruto do izlaznog signala i naravno opet vazi:da se svetlosnim izl.sig."Stoj" ne dozvoljava dalja vožnja iz stanice. :T

Marko1980 wrote:Aj ponoviću po 100ti put - sem dočekivanja voza u mirnom stavu nije TREBALO NIŠTA DRUGO DA RADIŠ!

Čekaj malo,ti vozoljubitelj i pojedine Mv na ovom forumu meni kao Ov govorite sta sam trebao da uradim!!!? E tu je vas problem.Vi ne školovani za posao Ov sada govorite meni sta sam trebao da uradim.Taj deo ostavite meni,a vi ste se skolovali,tj.masinovođe za jednu bitnu stvar,a to je da pratite signale i postupate po njima,a posebno : da se svetlosnim izl.sig."Stoj" ne dozvoljava dalja vožnja iz stanice.

Marko1980,meni je pravilnik dozvolio da voz poteram sa "Napred" do izlaznog signala,sebe sam,kao i voz(bio on teretni,lok,putnicki...) zastitio sa izlaznim signalom u polozaju "Stoj.Da li ti je to jasno?Shvatas li da nema sudara?Sudar se desio zato sto je izlazni sig.pokazivao da izlazak iz stanice nije dozvoljen za voz 32405,a sa moje strane voz 32405 NIKADA nije dobio dozvolu da moze da napusti stanicno podrucije uk.K.Vinogradi.(Inace stanicno podrucije ti je od ul.sig,sa jedne strane do ul.sig.sa druge strane)

Marko1980 wrote: I opet - šta si ti (bez obzira što znam da lažeš ) imao da pokazuješ signal NAPRED ako je već predviđeno da se lokomotiva zaustavi pred staničnom zgradom.

Ti znas da ja lazem?Neverovatno koja samouverenost. Moraću da te razočaram,do sada i u buduće samo istina.Od prvog dana na ovom forumu sam se predstavio ko sam i sta sam,a vi ostali :II
Ne znam da li si čuo za pojam ukrstavanje,ostro ukrstavanje,da li si cuo za ukrstavanje gde se dva voza ukrste,pa dok jedan izlazi,na taj kolosek po 12a signalom pustas drugi da ulazi sa 10km/h,pa kad onaj oslobodi prvi odsek ovaj bez zaustavljanja nastavi da vozi na žuto,a isti kada oslobodi ulaznu skretnicu i odblokira put voznje ulaza omogući Ov da moze da da izlaz ukrsnom vozu itd.
Posto mi se kao vozoljubitelj mnogo pravis pametan,pitam te gde ce se zaustaviti lok.voz,ako se ne zaustavi ispred stanicne zgrade :?:


Marko1980 wrote:UOSTALOM- U JEDNOM POSTU SI NAPISAO KAKO SI PALCEM SUGERISAO DOLAZEĆOJ LOKOMOTIVI DA SE PREBACI NA PRVI KOLOSEK,AKO BUDE POTREBE I PRONAĆIĆU TAJ TVOJ POST - TO JE POTPUNO JASAN ZNAK DA SI POKAZIVAO NEDOZVOLJENE SIGNALE

Ja i posle 11 godina govorim da sam dolazecoj lokomotivi pokazao dozvoljeni signal "Napred",da je pom-masinovođe Eiviler Miroslav bio nagnut kroz prozor i da je sa svojim rukama koje je blago rasirio pritom skupljajuci ramena u lopaticama imao zelju da sazna sta čekaju,odgovorno kao i tada,na sudu,u svim izjavama tvrdim da sam mu,kada je lok.bila naspram mene,pokazao da ce ici na prvi kolosek( palac)(naravno to sve u zavisnosti od kretanja ter.voza iz pravca Čortanovaca).
-Mogao je da saceka na izlazu ukrstanje sa 52914 i da se uopste ne javi na tel.
-Mogao je da siđe i dobije uputstvo da li da se prebaci ili ne,teretni bi svakako ili ne bi uopste čekao na ulaznom signalu.
-Ako je taj "Palac" i razumeo da ce ici na prvi,mogao je da prođe izlazni sig.(SAMO DO GR.MANEVRISANJA)i da se vrati na prvi(upotrebu AS bi pravdao prebacivanje sa drugog na prvi),ALI ONO STO NIJE SMEO,A URADIO JE,JESTE ONO STO JE DOVELO DO UDESA:

BEZ ODOBRENJA O.Vozova Ninoslava Andrića VOZ 32405 JE PROŠAO PORED ZABRANJENOG IZLAZNOG SIGNALA POSLUZIVSI AUTO-STOP UREĐAJ ZA KOJI NIJE IMAO ODOBRENJE OD STRANE OV,NASTAVIO JE DA VOZI PREKO GR.MANEVRISANJA BEZ ODOBRENJA,IZVEZAO JE VOZ NA OTVORENU PRUGU BEZ ODOBRENJA I NASTAVIO DA VOZI NA OTVORENOJ PRUZI PREMA ST.ČORTANOVCI BEZ PISMENOG ODOBRENJA

Signali na železnici su propisani u Sig.Pravilniku 1 i kao sto sam ti rekao tamo postoji sig.znak "Napred"koji ti i neki nazivate "mlataranjem",neki "ne dozvoljenim",Josip Buljovčić"makarenom" itd,Signal "Palac"ne postoji i ne znam kako neko moze da postupa po signalu koji ne postoji i
Pisao si tamo da sam ja kada sam video sta sam uradio panicno utrcao u stanicu vatajuci se za glavu....i da ne trazim kako si ti to opisao iako nisi bio tamo,ali mašta može svašta..Na pultu sam pratio hod lok.i sve je bilo u redu dok 32405 nije prosao izlazni sig.Trenutno mi je proslo kroz glavu da je onaj palac pom .iskoristio da se prebaci na prvi iako sam ocekivao da ce mi se javiti sa tel.jer je odmah stajao pored iz.sig na prvom koloseku.Mesta ishitrenoj rakciji nije bilo,jer svakako kod menjanja koloseka i u slucaju pretrcavanja,voz ne moze dalje preko signala "Gr.Manevrisanja".Po pravilniku energetski dispecer sa moje strane nije zvat jer jasno stoji u propisu da se on zove kada voz napusti stanicno podrucije,tj izađe na otvorenu prugu.(Iako mnogi tvrde drugacije i pametuju mimo pravilnika)
Okrenuo sam skretnicu na prvi i u tom momentu na pultu (52914 je vec uveliko prosao predsigna) video da je 32405 izasao na otvorenu prugu u susret vozu 32405.Sobzirom da sam na pultu pratio kretanje oba voza ,u tom delicu sekunde sam shvatio da od iskljucenja napona nema nista(blizina voza 52914 ulaznom signalu,kao i vreme kocenja po nestanku napona,tj zavođenja brzog kocenja),mahinalno sam dao ulaznu voznju(ono sto ti nazivas dogovorenom pricom sa advokatom-sto nema veze sa istinom,jer postoji transkript razgovora na Ov liniji kao i moj razgovor sa saobraćajnim dispecerom,gde ga obavestavam bas za tu ulaznu voznu i retrovizor),levom rukom sam dao ul.voznju kako bi eventualno u retrovizoru video ulaznu voznju iz suprotnog smera,a s obzirom da je on prosao na crvenom,a desnom rukom zvao Karlovce da zove Pom.mv Eivilera i da mu kazu da idi na voz.
Jedina nada mi je bila da ce se videti pre te dvostruke krivine,međutim i jedan i drugi su izlazili iz krivine i sudarili se na pravcu.




Marko1980 wrote:TO JE POTPUNO JASAN ZNAK DA SI POKAZIVAO NEDOZVOLJENE SIGNALE,e to sad što po pravilniku naravno i MV TREBA U TOJ SITUACIJI DA SE ZAUSTAVI TEBE NI U KOM SLUČAJU NE OSLOBAĐA KRIVICE

-Mv naravno u toj situaciji po pravilniku Mv je MORAO da se zaustavi i trazi razjasnjenje signala koji nije razumeo,a svakao kraj voznje mu je i obavezno zaustavljanje kod izl,sig.koji nije dozvoljavao izlaz iz stanice. :II

Marko1980 wrote:on je jedino mogao da OPERE tvoju grešku zaustavivši se

-Koju moju grešku?
-To sto sam na propisan nacin dao napred i pokazao palac?
-Da te podsetim ako ne znas:
U stanicama opremljenim APB uredjajima voz se uvek zaustavlja izl.sig.u položaju "Stoj",što znaci da napred vazi samo do izlaznog signala.Ovde ne ja ,nego ni jedan drugi Otpravnik vozova ne moze biti odgovoran.Nikada.

Da se vratimo na trenutak na palac.
Pom.Mv Eiviler Miroslav u svojih 6 izjava opisuje da je video signal "Izuzetan prolaz ",koji je Ov Ninoslav Andric davao rukom bez loparica(opisujuci sig.Napred) i da je na izlaznom signalu bilo upaljeno crveno svetlo.Zatim kaze da to nije propisan signal,ali da ga je i ranije isti ov davao na taj nacin-bez loparica :U Dalje opisuje da on nije nikakav palac,vec je prolaskom lokomotive video da sam ja spustio ruku dole-znači nema palca.Nije video palac.
Zakljucak:-Izuzetan prolaz se daje loparicem i naravno sa dozvoljenim izlaznim signalom(konkretno mirna zelena svetlost u pravac ili žuta mirna)
-Eiviler rukom dat sig."napred" tumaci kao da je na izlazu zeleno,a ne postojanje loparica u rukama Ov pripisuje meni kao gresku,a to je naveo i za puno kolega na pruzi Ns-Indjija.Sra o je po svima ,a najviše je zasrao i doveo do udesa.
Eto Marko1980 toliko o ne propisnom "palcu".


Marko1980 wrote:Pazi sad ovaj detalj - MV ne poznaje propise, pomoćnik MV takodje,ti takodje,Sanja Stjepanović takođe, od moguća 4 radnika na železnici svi kompletno ste zakazali - jesi li ti svestan koliko je to velika sramota za železnicu

E jbg,pa gde ces mene koji sam ti vec opisao sta sam zavrsio,kako,sa kojim uspehom,koliko ulozenog truda u skolovnje,ucenje itd. u isti kos *hm* sa:

-mv koji je radio tek 6 meseci i vec imao izletanja kroz crveni,presecanja skretnice i dr.
- pmv sa zavrsenim automehanicarskim zanatom
-Stjepanovic Sanjom o kojoj sam pisao.Pitao si me za nju zasto bi ona isla u zatvor kada je bila trece lice?Zaboravio si da dodas NE DOZVOLJENO trece lice koje ne zna osnovne propisi ........ima jos punooooo.


Marko1980 wrote:- i tu ću se jedino sa tobom složiti - trebalo je osim vas itekako još nekoliko ljudi da odgovara,da su ljudi sami bi podneli ostavke

Napokon si se probudio.Ali na žalost nece niko odgovarati

Marko1980 wrote:Što se tiče Sanje Stjepanović,neka ona nosi svoju sramotu činjenicom da je uzimala novac na smrti svojih dvoje kolega - to neka služi na čast njoj i njenoj porodici koji su je tako vaspitali.

Sta ja imam od toga,sta imaju porodice poginuli?Zatoje i otvorena tema o njoj jer ljudi nemoja pojma sta se desavalo posle udesa,nemaju pojma koliko je lagala samo da bi izvukla materijalnu korist.....bice jos dokaza u njenoj temi,da je pravde u državi robijala bi ko bela lala.

Marko1980 wrote:A železnicu takođe neka bude sramota da vraća na posao nekog takvog moralnog izopačenog ko je uz to svojevoljno dao otkaz pored toliko mnogo novih mladih optravnika koji na isti posao čekaju.

Zeleznica je pored odgovornosti za udes koju ima,nije dirala,sta vise posle sudara se oporavljala od povrede podkolenice,zatim bila sekretarica šefu stanice NS,telegrafista u ranžirnoj Ns i onda uzela odštetu od 38000e na osnovu invalidnosti koju je dobila.Na kraju ni to nije bilo dosta pa je sud uspeo da je vrati na posao Ov.Kako ne znam,ali sada vise nema invalidnost,plus sto sada garantovano tuzi firmu za razliku u platama(ovo nije provereno,a za sve ostalo garantujem)


Marko1980 wrote:ja ne vidim koji drugi razlog postoji da se ovde "pravdaš" svima sem ako ne želiš ponovo taj isti posao? Svoju kaznu si odslužio tako da ja ne vidim da je bilo šta drugo moguće,a i činjenica da sve to pišeš u trenutku kad je Sanja vraćena na posao je više nego dovoljan indikator
[/quote][/quote]
-Razlog je samo jedan "ISTINA".
-Tvrdis da sam kaznu odsluzio???Odakle ti tooooo?Kako si ti samouveren.Stidis li se nekada koliko mislis da znas i kakve lazi propagiras?
-Sramne kazne su odsluzili Mv i Pmv.
-Činjenica da je neko ko ima invalidnost i na osnovu toga dobio pare,vracen na zeleznicu da radi kao Ov i sada odjednom nema invalidnost me tera da pisem o tome.To su ne verovatne stvari koje nemaju veze sa zdravim razumom i jos je ta ista najjaci svedok bila protiv Mv,Pmv i mene na sudu,gde je sud čak naziva strucnim licem .

ps.Ima jos puno dokaza,a pitam se da sam ja napisao nalog i dozvolio da lok.prođe kroz zabranjeni signal ,dali bi tada krivili i mv sto je postovao nalog.NE BI 100%,Pa se pitam zbog cega krivite mene koji nisam napisao nalog niti ni na jedan nacin dozvolio prolaz kroz zabranjeni signal.Čemu toliko blaćenje struke Ov.Razumem,ove podkupljive sudije i advokati,ali vas koji me znate i vas koji iole poznajete propise i rad na železnici.Sramota treba da vas je.Posebno tebe BULJOVCICU,koji me dobro znas,koji znas od koga sam ucio da budem dobar OV!?Sta te tera da izgovaras takva :S .Onaj slepac Vucic Sasa koji je video auto na peronu sa sirom otvorenim vratima i izmislio da sam prao auto.Kakve to veze ima sa sudarom?Čemu lažno plasiranje takve priče.Nisi pricao o mladom kolegi i zataskavanju prolaza na crveno,sramoto nosis li i ti bar malo na dusi pok.Topalovica i pok.Ivancevica.Ti veliki masinovodja?Pa seti se samo kako si sa Kenedijem razvalio zbog tvoje ne pazne lokomotivu ispred sebe u Ns,pa tvoj kolega i dan danas nosi metale u ledjima.Kazi slobodno koliko nisi radio na zeleznici,bar dve godini.Jeli tako?Pa si kukao i molio kod Ilije Dmitrovica da te vrati i sada ti pametujes i izmisljas neko pranje automobila.Sve moj do mojega.Sada je covek dogurao do velikog sindikalca,prodana duso.....itd

Marko1980,sudar se desio 24.08.2007 godine,bio je petak.Negdesi mi napisao kako Ti znas da sam ja uvece zurio na more.Niti sam zurio,niti sam tog dana isao na more,niti sam planirao da idem tog dana,niti sam prao auto kao sto je izmislio SAŠA 013 ili ti Vučić SaŠa,jer mi je auto uvek bio unutra cakum-pakum.NA MORE SAM TREBAO DA IDEM TEK 27.08.2007,a sto nema veze sa ovim sto si ti pisao.
puno pozdrava
:T :T :T
User avatar
A.Ninoslav
Ložač
 
Posts: 410
Joined: 22. 11. 2007. 16:44 GMT +0000
Location: K.Vinogradi

Re: Mašinovođe i njihovo poznavanje propisa !???

Postby Marko1980 » 26. 12. 2018. 16:23 GMT +0000

Marko1980 wrote:u tom slučaju ili mu čisto radi svoje sigurnosti daješ ručne signale LAGANO i STOJ ili jednostavno dočekaš lokomotivu u stojećem stavu.

U jednom postu si pokusao da me naucis da ne smem da dajem rucne signala dolazecem vozu (jako si smesan :D,ali nisi jedini ) ,međutim ,sada ovde pises da radi svoje sigurnosti cisto dajem Lagano Ili Stoj ili docekam voz u stavu mirno.


nisam rekao da ne možeš da daješ ručne signale već da ne možeš da daješ ručne signale koji važe za raspored manevre VOZU DOK SE NE ZAUSTAVI,nemoj da se praviš blesav. Prvo se lokomotiva zaustavi (bilo sama jer i treba da se zaustavi,bilo davanjem ručnih signala LAGANO i STOJ),onda im usmeno kažeš da će se ukrstiti sa teretnim vozom i da radi toga treba da se prebace na prvi kolosek. Ti ništa od ovoga nisi uradio već si krenuo da pokazuješ palčevima i mahanjem ruku nešto što ni Bog-otac ne bi razumeo a sve to si -što je najbitnije - radio DOK SE LOKOMOTIVA KRETALA.

Ja i posle 11 godina govorim da sam dolazecoj lokomotivi pokazao dozvoljeni signal "Napred",da je pom-masinovođe Eiviler Miroslav bio nagnut kroz prozor i da je sa svojim rukama koje je blago rasirio pritom skupljajuci ramena u lopaticama imao zelju da sazna sta čekaju,odgovorno kao i tada,na sudu,u svim izjavama tvrdim da sam mu,kada je lok.bila naspram mene,pokazao da ce ici na prvi kolosek( palac)(naravno to sve u zavisnosti od kretanja ter.voza iz pravca Čortanovaca).
-Mogao je da saceka na izlazu ukrstanje sa 52914 i da se uopste ne javi na tel.
-Mogao je da siđe i dobije uputstvo da li da se prebaci ili ne,teretni bi svakako ili ne bi uopste čekao na ulaznom signalu.
-Ako je taj "Palac" i razumeo da ce ici na prvi,mogao je da prođe izlazni sig.(SAMO DO GR.MANEVRISANJA)i da se vrati na prvi(upotrebu AS bi pravdao prebacivanje sa drugog na prvi)


eto sad si napokon i priznao svoju brljariju o kojoj ti ja sve vreme pričam. I ti još pričaš šta je taj neko drugi mogao da uradi da minimizuje sranje koje si ti uradio. To što su ostali vinovnici ovog događaja takođe doprineli tragediji da se dogodi,to isto važi i za tebe,i ja ne vidim šta je više tebi sporno u celoj situaciji. Šta ti sad hoćeš?!? Da sud kaže "jao,Andriću vi nemate nikakve odgovornosti". E pa,bato,ne može to tako,na kraju krajeva i tvoja kazna je manja od njihove. Ja sam tebi rekao - a ti možeš da se ljutiš koliko hoćeš - realna krivica je najveća na tebi jer po 100ti PUT TI PONAVLJAM - DOBRO RAZMISLI DA LI BI SE TRAGEDIJA DOGODILA DA SI KOJIM SLUČAJEM U TRENUTKU ULASKA LOKOMOTIVE U STANICU TI NPR. BIO U WCU - ODGOVOR JE DA SIGURNO NE BI,ŠTO ZNAČI DA SI SVOJIM RADOM ITEKAKO DOPRINEO TRAGEDIJI DA SE DOGODI I JA UOPŠTE NE ZNAM ODAKLE TEBI OBRAZA DA TI SEBI UOPŠTE POKUŠAVAŠ DA NALAZIŠ OPRAVDANJA??!! Zamislimo situaciju da si imao proliv i da nisi mogao da izađeš iz WCa kako bi sve izgledalo - LOKOMOTIVA BI SE ILI ZAUSTAVILA ISPRED TVOJE KANCELARIJE (POGOTOVU ZATO ŠTO TE NEMA NA VIDIKU) A U NAJGOREM SLUČAJU NA CRVENOM IZLAZNOM SIGNALU PA BI SE ZAISTA I DOGODILO DA SIĐE NA TELEFON I JAVI SE. Ja znam da ti to nećeš da priznaš,nisi ti ni došao ovde da bi priznao već da bi pokušao sad da izmanevrišeš rečima ono što nisi u soabraćaju znao. A ovo što blatiš druge mašinovođe je samo još jedan pokazatelj onoga što ja tvrdim da ti ovde pokušavaš da zamajavaš narod i da se vratiš na posao po sistemu "ako je prećutano vamo - neka se prećuti i meni",ali nažalost tako uvek biva kod nas u Srbiji - lupaju se ozbiljne packe tek kad neko glavu izgubi.
User avatar
Marko1980
Ložač
 
Posts: 270
Joined: 03. 06. 2012. 18:19 GMT +0000

Re: Mašinovođe i njihovo poznavanje propisa !???

Postby A.Ninoslav » 27. 12. 2018. 4:22 GMT +0000

Marko1980 wrote:
Marko1980 wrote:u tom slučaju ili mu čisto radi svoje sigurnosti daješ ručne signale LAGANO i STOJ ili jednostavno dočekaš lokomotivu u stojećem stavu.

U jednom postu si pokusao da me naucis da ne smem da dajem rucne signala dolazecem vozu (jako si smesan :D,ali nisi jedini ) ,međutim ,sada ovde pises da radi svoje sigurnosti cisto dajem Lagano Ili Stoj ili docekam voz u stavu mirno.


Marko1980 wrote:nisam rekao da ne možeš da daješ ručne signale već da ne možeš da daješ ručne signale koji važe za raspored manevre VOZU DOK SE NE ZAUSTAVI,nemoj da se praviš blesav. Prvo se lokomotiva zaustavi (bilo sama jer i treba da se zaustavi,bilo davanjem ručnih signala LAGANO i STOJ),onda im usmeno kažeš da će se ukrstiti sa teretnim vozom i da radi toga treba da se prebace na prvi kolosek. Ti ništa od ovoga nisi uradio već si krenuo da pokazuješ palčevima i mahanjem ruku nešto što ni Bog-otac ne bi razumeo a sve to si -što je najbitnije - radio DOK SE LOKOMOTIVA KRETALA.

Pa sad ko se ovde pravi blesav?
NE LUPAJ GLUPOSTI,AKO NE ZNAS.OK
Rekao si u jednom postu da nemogu,u drugom da ipak mogu lagano i stoj,a sad pises da ne mogu rucne signale koji vaze za raspored manevre.Ja jos nisam cuo da postoje signali koji su vezani za raspored manevre.Koliko ja znam i lagano i stoj su manevarski signali.Sad si pukao kao zvecka.Ne provalju se

Kao prvo,lepo sam ti objasnio da pravilnik dozvoljava da se dolazecem vozu moze dati manevarski signal"Napred" i to bez zaustavljanja,pa među ostalom i lokomotivskom vozu :II.Vozoljubitelju tako pise u Pravilniku.Jbg,pravis se blesav,ali oprosteno ti je,ti si samo bese vozoljubitelj ili ???
U SVAKOM SLUČAJU,IZLAZNI SIGNAL U POLOZAJU "STOJ" KAKO RECE TI,A BOGAMI I PRAVILNIK ZABRANJUJE DALJU VOZNJU :II Je li tako vozoljubitelju(eventualno put pretrcavanja ,max do Granice Manevrisanja.Dalje samo uz nalog Ov.
Kao drugo,da li je lok.smela da prođe crveni signal?Ako kazes da jeste zbog kako kazes mahanja i palceva,pitam te da li je smela da prođe Gr.Manevrisanja???Nemoj biti smesan i izigravati pametnjakovica.
Kao treće,napisao sam ti sta je pomocnik od svega sto sam pokazao video,ali tebi,ne vredi ni to,nego i dalje nabadas i izmisljas neke stvari.
I za kraj ti koji nisi bio tamo,znas da sam ja pokazivao sto ni Bog-otac ne bi razumeo.Kako si ti dosao do ovog saznanja i koliko si siguran u to sto pises?Objasnio sam ti u predhodnom postu,ali ti volis izgleda da lupetas.



Ja i posle 11 godina govorim da sam dolazecoj lokomotivi pokazao dozvoljeni signal "Napred",da je pom-masinovođe Eiviler Miroslav bio nagnut kroz prozor i da je sa svojim rukama koje je blago rasirio pritom skupljajuci ramena u lopaticama imao zelju da sazna sta čekaju,odgovorno kao i tada,na sudu,u svim izjavama tvrdim da sam mu,kada je lok.bila naspram mene,pokazao da ce ici na prvi kolosek( palac)(naravno to sve u zavisnosti od kretanja ter.voza iz pravca Čortanovaca).
-Mogao je da saceka na izlazu ukrstanje sa 52914 i da se uopste ne javi na tel.
-Mogao je da siđe i dobije uputstvo da li da se prebaci ili ne,teretni bi svakako ili ne bi uopste čekao na ulaznom signalu.
-Ako je taj "Palac" i razumeo da ce ici na prvi,mogao je da prođe izlazni sig.(SAMO DO GR.MANEVRISANJA)i da se vrati na prvi(upotrebu AS bi pravdao prebacivanje sa drugog na prvi)


Marko1980 wrote:eto sad si napokon i priznao svoju brljariju o kojoj ti ja sve vreme pričam.

O kojoj brljariji ti pricas?
O.vozova pored zabranjenog signala,dozvoljava voznju vozu pored istog Opstim nalogom 1.Jako puno sam ih napisao,ali ovom vozu NISAM.
O.Vozova dozvoljava voznju vozu preko sig.Gr.Manevrisanja Opstim nalogom 1.Njih nisam toliko napisao,ali ovom vozu NISAM.
O.Vozova dozvoljava izlaz na otvorenu prugu opet Opstim Nalogom1,konkretno voz 32405nikada nije ovaj nalog dobio.
Ako O.vozova nije dozvolio ove voznje onako kako mu propis nalaze,postavlja se pitanje,ko je mimo propisa KRŠIO sve to.U ovom slucaju voz 32405 na čelu sa mv Ilić Milosem,Pmv Eiviler Miroslavom koji napred tumaci kao izuzetan prolaz na crveno *lol* .
Zamisli ti njega kada kaze imali smo izuzetan prolaz na crveno.Sunce ti je bem i vi meni pricate o odgovornosti Ov,sto budaletina ne zna propise i ne zna da je za izuzetan prolaz potrebno da se ispune neki uslovi,među kojima je da izlazni signal MORA POKAZIVATI SIGNAL ZA DOZVOLJENU VOZNJU.Sama reč"PROLAZ" govori mnogo.

Marko1980 wrote: I ti još pričaš šta je taj neko drugi mogao da uradi da minimizuje sranje koje si ti uradio.

Kazi mi stručnjace sta sam ja po pravilniku uradio da dođe do udesa.
-dao izlaz?
-doveo u zabludu(kako kaze komis.izvestaj),a zabluda na železnici NE POSTOJI?
-napisao Opsti nalog 1 i dozvolio voznju pored zabranjenog signala?
O kom ti mom sranju pričas?Hahahaa.I ti sam znas da pricas jedino o sranju masinovođe i to sranje je i dovelo do udesa.Na žalost.

Marko1980 wrote:sporno u celoj situaciji. Šta ti sad hoćeš?!?

Hocu da lepo procitas predhodni post i vise ne lupetas gluposti.Ne mozes ti menjati pravilnik,na tvoju zalost.Ako pravilnik kaze: moze da se dolazecem vozu daje napred,mozes ti da ovde pises ne moze,ali pravis budalu od sebe.
Jbg,ti ko i pojedine masinovođe,pametniji od Pravilnika,PA ZATO SE I DESAVAJU UDESI *matori*

Marko1980 wrote:Da sud kaže "jao,Andriću vi nemate nikakve odgovornosti".

Ne,sud je rekao da je Andric Ninoslav imao umišljaj da sudari dva voza,a mv je iz nehata posluzio As bez dozvole Ov izalepio se u dolazeci teretni voz.I to bas onaj Mv koji je 86 dana pre ovog udesa imao izbegnut udes u Ns putnička.Hajde da budemo realni.
U ovom slucaju da sam mu napisao Opsti nalog 1 ja bi jedini bio krivac i to bi se zvalo umisljaj,oni bez naloga prosli crveno i njihovo delo je iz nehata.Jbs pravilnike ili sudije?

Marko1980 wrote:E pa,bato,ne može to tako,na kraju krajeva i tvoja kazna je manja od njihove.

Ne lupaj gluposti.Kako manja?
Mv umesto 8-12god.dobio samo 5godina(nehat)
Pmv dobio 2 godine(nehat)
Ov dobio 3 godine (umisljaj)
E PA, BATO LUPETAS DA TO NIJE NORMALNO.Ti si sve samo ne vozoljubitelj *neznam*


Marko1980 wrote:po 100ti PUT TI PONAVLJAM - DOBRO RAZMISLI DA LI BI SE TRAGEDIJA DOGODILA DA SI KOJIM SLUČAJEM U TRENUTKU ULASKA LOKOMOTIVE U STANICU TI NPR. BIO U WCU - ODGOVOR JE DA SIGURNO NE BI,ŠTO ZNAČI DA SI SVOJIM RADOM ITEKAKO DOPRINEO TRAGEDIJI DA SE DOGODI

-Da li bi se tragedija dogodila da je 86 dana pre sudara sankcionisan Mv za izbegnut udes u Ns putnicka?????????
-Koliko samouvereno tvrdis da se ne bi dogodila tragedija???Koja sigurnost,sa masinovođom koji je sklon samopokratanju lok,secenju skretnica i najteze delo,a to je prolaz na crveno bez dozvole OV,a jasno je propisano kako se izdaje dozvola


Marko1980 wrote:I JA UOPŠTE NE ZNAM ODAKLE TEBI OBRAZA DA TI SEBI UOPŠTE POKUŠAVAŠ DA NALAZIŠ OPRAVDANJA??!! Zamislimo situaciju da si imao proliv i da nisi mogao da izađeš iz WCa kako bi sve izgledalo -

Čist obraz je ono sa cime se ponosim,a da li je tvoj cist,to se ti zapitaj.

Marko1980 wrote: LOKOMOTIVA BI SE ILI ZAUSTAVILA ISPRED TVOJE KANCELARIJE (POGOTOVU ZATO ŠTO TE NEMA NA VIDIKU) A U NAJGOREM SLUČAJU NA CRVENOM IZLAZNOM SIGNALU PA BI SE ZAISTA I DOGODILO DA SIĐE NA TELEFON I JAVI SE.

-kako si ti siguran da bi se zaustavila kad ni on sam nije bio siguran.Tuzne su te tvoje izjave.Čovek ne moze da garantuje za rod rođenog ,a ti garantujes za nekoga koga i ne poznajes.
KAŽEŠ U NAJGOREM SLUČAJU NA CRVENOM SIG.ZA TEBE JE TO NAJGORI???AKO SI TI NORMALAN *pop*
PA TU JE TREBALA DA SE ZAUSTAVI,NA NAJBOLJEM CRVENOM SIGNALU,A ZAUSTAVILA SE NA NAJGOREM MESTU-NABIJENA U TERETNI VOZ
Zaboravio si :DA CRVENI SIGNAL ZABRANJUJE VOZU DALJU VOZNJU


Marko1980 wrote:A ovo što blatiš druge mašinovođe je samo još jedan pokazatelj onoga što ja tvrdim da ti ovde pokušavaš da zamajavaš narod i da se vratiš na posao

Tebi ja blatim masinovođe,to si ti rekao.Ja im kroz njihove primere pokazujem koliko ne znaju propise.Pa recimo konkretno udes u Kv se desio bas zbog ne poznavanja i ne postovanja propisa od strane mv i pmv.Istina boli,ali je istina i samo istina


ps.Mani vise tvoj halucioni stvoreni scenario da ja hocu da se vratim na posao,u totalno sam drugim vodama i na kraj pameti mi nije zeleznica.I mani te price ,ja sam vozoljubitelj.Ti si brate moj masinovođa sa slabim poznavanjem organizacije železnickog saobracaja,a povrh toga si ovde napisao toliko ne istina da to nije normalno.
Čitaj samo predhodni post i odmaj upoređuj sa propisima tj.pravilnicima,pa mi se onda javi.
Razmisli o tome sta je Pmv video i po čemu je postupio,a garantujem ti da nije video palac.
I nešto za tebe i ostale mašinovođe ovog foruma koji okrivljuju Ov za udes koji su svojim propustom pocinili Mv i pmv Novosadske vuče :

Na prugama opremljenim APB-uređajima,SVAKI VOZ SE ZAUSTAVLJA IZLAZNIM SIGNALOM U POLOŽAJU "STOJ".Učite i da se ne zaboravi :II
:T :T :T
User avatar
A.Ninoslav
Ložač
 
Posts: 410
Joined: 22. 11. 2007. 16:44 GMT +0000
Location: K.Vinogradi

Re: Mašinovođe i njihovo poznavanje propisa !???

Postby mvbg1 » 02. 01. 2019. 17:14 GMT +0000

Zamolio bi admine da banuju ovog psihopatu Ninoslava sa ovog foruma.
Ovo što on piše,vredja dostojanstvo i inteligenciju svakog normalnog čoveka. Uporno pokušava s'vremena na vreme da pokrene diskusiju kako bi zadovoljio svoju bolesnu potrebu da se opravda iako je sud već presudio da je on kriv.
NINOSLAVE,ZAR NIJE DOSTA???
Postuj malo poginule,sram te bilo!!!
mvbg1
Ložač
 
Posts: 467
Joined: 04. 02. 2012. 16:41 GMT +0000

Re: Mašinovođe i njihovo poznavanje propisa !???

Postby A.Ninoslav » 04. 01. 2019. 4:17 GMT +0000

mvbg1 wrote:Zamolio bi admine da banuju ovog psihopatu Ninoslava sa ovog foruma.
Ovo što on piše,vredja dostojanstvo i inteligenciju svakog normalnog čoveka. Uporno pokušava s'vremena na vreme da pokrene diskusiju kako bi zadovoljio svoju bolesnu potrebu da se opravda iako je sud već presudio da je on kriv.
NINOSLAVE,ZAR NIJE DOSTA???
Postuj malo poginule,sram te bilo!!!

Iz predhodnih postova se vidi koliko Mv ne poznaju propise i izmisljaju toplu vodu.Na Železnicama Srbije(nekada JŽ) vaze Pravilnici i Uputstva.
Tebi ne smeta sto je tvoj kolega Mv pravio brljotine po Ns,pa ti ne smeta sto pom.mv tumaci "Napred" kao "izuzetan prolaz" na crveno,nego ti smeta sto ja ukazujem na sve to i sto sam zahvaljujuci vama i vasem (ne)znanju osuden za nesto sto nisam uradio(u kom.izvestaju jasno stoji ko je odgovoran za udes).
O kom ti sudu pricas?Ti znas sta je sud u Srbiji?Pa ti nisi ni delic svestan kako (na žalost) funkcionise sud u Srbiji.O potplaćenom sudu koji Ov osudi na umisljenu nameru da sudari dva voza(!!!?),a mv da je iz nehata prosao crveni signal :U
Mvbg1 za čega sluzi As u lokomotivi i kada se upotrebljava i čime pravdas upotrebu?Hajde napisi,ako smes :II


Evo posto sam ti povredio istinom dostojanstvo i inteligenciju,voleo bih da mi odgovoris na dva pitanje:
1.Da sam vozu 32405 napisao nalog i dozvolio voznju pored zabranjenog,da li bi mv bio odgovoran za sudar vozova?
2.Da li znas sta znaci za mv izlazni sig.u polozaju "stoj" i
ko je odgovoran za ne postovanje istog?

Molis admina da me banuje,što?Zbog istine koja boli?Prvi ti ne postujes poginule,koji su na zalost poginuli zbog zataskavanja propusta mv od strane masinske i vas treba da bude sramota.Budite svesni da pok.Topalović i pok.Ivančević nisu odvedeni u smrt 24.08.2007 greskom Ov,nego najvecom greskom koja je pocinjena od strane masinske sluzbe.

Na zalost ni ti kao mv ne postujes ovde iznete propise,ali to je tvoja sramota,ne moja.Pravilnik je vrlo jasan i za najsitnije nedoumice.
-propisuje na koji nacin se prolazi zab.izl.sig.
-propisuje koja je duznost mv ako mu sig.nije jasan
-propisuje kako se obavestava mv o potrebi manevrisanja
-propisuje kada mv sme da upotrebi As uređaj
-propisuje da je izl.sig Stoj zadnje mesto gde voz mora da se zaustavi
-propisuje da je Mv odgovoran za osmatranje puta voznje,a ne otpravnik vozova.....itd.

Budi dobar i bez vređanja-to je zabranjeno,je li tako Admine?

Ps.Neverovatno koliko ti smeta to sto okacim ne znanje pojedinih mv i jos to potkrepim pravilniko.Mvbg1 vidis i sam da je to živa istina,a što vi volite to ne znanje da skrivate od otpravnika vozova!?
User avatar
A.Ninoslav
Ložač
 
Posts: 410
Joined: 22. 11. 2007. 16:44 GMT +0000
Location: K.Vinogradi

Re: Mašinovođe i njihovo poznavanje propisa !???

Postby mvbg1 » 04. 01. 2019. 13:01 GMT +0000

Sve što mislim o debilu koji je izašao iz stanice bez odobrenja, sam već napisao pre par godina. Zato nemoj da mi siriš demagogiju. Procitaj malo moje postove u zaključanoj temi o samoj nesreći.
A o tome kako ja radim svoj posao reći će ti svaki otpravnik od Niša do Subotice. A to znači,časno i pošteno i sve u skladu sa propisima i pravilnicima. Za razliku od tebe,koji si dotičnog dana otaljavao svoj posao. Ninoslave,Bog sve gleda odozgo.
Za sve ove godine,ne postoji otpravnik koji mi je rekao da ti nisi kriv. I ti i onaj masinovodja u pokušaju. Zato prestani više da se opravdavaš i prihvati činjenično stanje: Kriv si za pogibiju dvoje ljudi i pred Bogom i pred sudom. TAČKA.
mvbg1
Ložač
 
Posts: 467
Joined: 04. 02. 2012. 16:41 GMT +0000

Re: Mašinovođe i njihovo poznavanje propisa !???

Postby Marko1980 » 08. 01. 2019. 16:35 GMT +0000

Hocu da lepo procitas predhodni post i vise ne lupetas gluposti.Ne mozes ti menjati pravilnik,na tvoju zalost.Ako pravilnik kaze: moze da se dolazecem vozu daje napred,mozes ti da ovde pises ne moze,ali pravis budalu od sebe.
Jbg,ti ko i pojedine masinovođe,pametniji od Pravilnika,PA ZATO SE I DESAVAJU UDESI


Naravno da se dolazećem vozu može davati napred,ali ti to nisi uradio već si to izmislio da bi opravdao svoju brljariju,naposletku NA PRVOM SASLUŠANJU NISI UOPŠTE SPOMENUO DA SI TO POKAZIVAO,kao što se uz to i na audio snimku čulo da si se pravdao glavnom nadređenom,tako da nemoj više ovde da zamajavaš narod svojim bajkama,trebalo je da čitaš pravilnike kada je trebalo a ne sada kada mrtvi više iz groba ne mogu da ustanu

-kako si ti siguran da bi se zaustavila kad ni on sam nije bio siguran


e,u ovoj tvojoj izjavi leži cela suština tvog piskaranja na forumu. Ti ne prezaš ni o čega ne bi li sebe predstavio kao nevinog pa čak ideš dotle da ćeš da SERVIRAŠ PRIČU DA JE NEKO SAM SEBE NAMERNO OTERAO U SMRT

-doveo u zabludu(kako kaze komis.izvestaj),a zabluda na železnici NE POSTOJI?


nije zabluda nego zabuna,i zabuna ne postoji na Železnici postoji već postoji u ZAKONU,a svaki zakon je iznad pravilnika. To što ti i i mnogobrojni koji rade na železnici misle da su tom činjenicom uhvatili Boga za muda i da im ne može niko ništa - zakon hvala Bogu postoji,i u tvom slučaju su upravo uzeli zdravorazumsku pretpostavku da si ti bio glavni vinovnik nesreće,da je od tebe sve krenulo,jer ne izleće lokomotiva tek tako sama na otvorenu prugu. I najgorem dunsteru poput tog balavca Ilića je potreban dodatan "motiv" da to uradi,a sud je više nego dobro procenio. S tim što - da se ja pitam,ja bih tu pohapsio i sve one koji su vama dozvolili da radite i one koji nosu redovnu kontrolu sprovodili nad važim (ne)znanjem,kao i onog koji redovno oprašta slične kikseve koji ne prolaze sa smrtim ishodima
User avatar
Marko1980
Ložač
 
Posts: 270
Joined: 03. 06. 2012. 18:19 GMT +0000

Re: Mašinovođe i njihovo poznavanje propisa !???

Postby A.Ninoslav » 10. 01. 2019. 3:40 GMT +0000

Nisam ni mislio da ces odgovoriti na ona dva pitanja:
1.Da sam vozu 32405 napisao nalog i dozvolio voznju pored zabranjenog,da li bi mv bio odgovoran za sudar vozova?
2.Da li znas sta znaci za mv izlazni sig.u polozaju "stoj" i ko je odgovoran za ne postovanje istog?
Nije tesko mvbg1 biti fin i časno i posteno dati odgovor *app*

mvbg1 wrote:A o tome kako ja radim svoj posao reći će ti svaki otpravnik od Niša do Subotice.

Mislis li da me to interesuje?
Radis ga sa sebe i odgovaras za svoje postupke.
Posto spominjesprugu Nis-Suboticu,neverovatno da se nismo sreli u Sr.Karlovcima/Karlovački Vinogradi od 11.11.1996 do 24.08.2007 *neznam* !?

mvbg1 wrote:A to znači,časno i pošteno

Jako si mi ti "posten i častan" kada u ovom slučaju traziš i nalaziš moju krivicu.Odgovor u krivici lezi u ona moja dva pitanja na koja mi nisi odgovorio.A odgovor je samo jedan:MV :II

mvbg1 wrote:sve u skladu sa propisima i pravilnicima.

Izgleda Ov i Mv ne uče iste pravilnike.*CENZURA* li ga,vi imate IZGLEDA neke svoje pravilnike,gde vi kao Mv obavezno svoju krivicu bezdusno zelite da podelite sa Ov.Kako je to časno sa vase strane.
Vidi ovako poznavaoče propisa:
-Poslednje mesto zaustavljanja voza(teretnog,putnickog,lokomotivskog itd.da ne nabrajam sve) u stanicama sa APB osiguranjem je IZL.SIG U POLOŽAJU "STOJ" :II
-Dalja vožnja pored izl.sig. u položaju "Stoj" je dozvoljena SAMO I SAMO uz pismeno odobrenje O.vozova. :II
-Za zaustavljanje vozova u stanicama gde je redom vožnje propisano OBAVEZNO zautavljanje je odgovoran Mv. :II
-Postoji jasan propis koji kaze:ako sig.nije jasan,obavezno stajes i trazis razjasnjenje(mozda ga je Ov dobro pokazao,a mv nije razumeo ili ga je ov lose pokazao,a mv kao takvog nije ni mogao da ga razume).Sudara nema jer svakako je na izlaznom CRVENO. :II
-Kod menjenja koloseka Ov ti izdaje usmeno naređenje,gde ti pored izl.sig."Stoj"posluzis As_uređaj i oslobodis izolaciju kako bi Ov mogao da da komandu za prekretanje skretnice.Kretanje u ovom slucaju ti je ograniceno strogo samo do granice manevrisanja.Za voznju preko gr.manevrisanja Ov mora da ti to dozvoli pismenim putem :II
-Da bi mogao pored izl.sig."Stoj" da izađes na otvorenu prugu,Ov mora da ti da dozvolu pismenim putem,gde te obavezno ogranicava dokle smes da se kreces:II
-Da bi nastavio po dobijenoj dozvoli izlaska na otvorenu prugu da vozis na otvorenoj pruzi,dobijas pismenu dozvolu od Ov dokle vozis :II

Iz jednog dela iznetog se vidi da O.vozova i pored (ne)razumnog rucnog signala,jedino pismenim putem moze da dozvoli prolaz pored zabr.izl.sig(a da to nije menjanje koloseka) i izlazak na otvorenu prugu,tj.voznju po istoj.Jedino tako i nikako drugacije.O.vozova svojom pisanom dozvolom dozvoljava dalju voznju voza i odgovoran je za tu dozvolu.U konkretnom slucaju Mv je sam sebi dao sve te dozvole,pa gde ce vam dusa da okrivljujete moju struku,tj.Ov.Kako vas bre nije sramota?
OTPRAVNIK VOZOVA NE MOZE DA BUDE ODGOVARAN ZA DOZVOLU KOJU NIJE DAO.
Podsetio bih te da dana 24.08.2007 voz 32405 je imao OBAVEZNO zaustavljanje u K.vinogradima.Ko je kriv sto mv ne prati red voznje???

mvbg1 wrote:Za razliku od tebe,koji si dotičnog dana otaljavao svoj posao.

To kaze ko?

mvbg1 wrote:Ninoslave,Bog sve gleda odozgo.

To mi je vera da ce biti kaznjeni svi koji su doveli do udesa pa i pojedinci sa ovog foruma,Pravda je spora ,ali dostizna *matori*



mvbg1 wrote:Za sve ove godine,ne postoji otpravnik koji mi je rekao da ti nisi kriv.

Tako je mvbg1,dobro su ti rekli da NISAM KRIV,kako bi ti i rekli da sam KRIV kada dobro znaju da je Mv prosao crveni signal bez pismene dozvole,a za razliku od vas dobro znaju da pored crvenog bez njihove pismene dozvole mozete samo peske ili sa lokomotivom napred pa da napravite :S

mvbg1 wrote: Činjenično stanje:

Tek sledi.....uskoro,a posebno u delu koji vi nazivate mahanje,pirueta,ne postojeci signal...ili kako ti rece otaljavanje posla.Uzivaj i pazi na sebe i crvene signale
:T :T :T
User avatar
A.Ninoslav
Ložač
 
Posts: 410
Joined: 22. 11. 2007. 16:44 GMT +0000
Location: K.Vinogradi

Next

Return to Razno

Who is online

Users browsing this forum: A.Ninoslav